سردار سلامی:

مردم را رها نمی کنیم/پای کار شما ایستاده ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم مزداران گفت: تا آخرین بیل از گل و لای از خانه مردم خارج نشود از این منطقه خارج نخواهیم شد؛ تا زندگی مردم سامان نیابد مردم را رها نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سردار سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور در منطقه مزداران دهستان حبله رود، در شهرستان فیروزکوه، از میزان خسارات وارده ناشی از سیل و نحوه خدمت رسانی به مردم روستا بازدید کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور بر قبور جانباختگان حادثه سیل فیروزکوه از خانواده متوفیان دلجویی کرد.

وی در گفتگو با نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران، فرماندار شهرستان فیروزکوه از نحوه خدمت رسانی، کمبودها و مشکلات مردم مطلع گردید.

سردار سلامی همچنین در این دیدار با مردم منطقه گفتگو کرده و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

سردار سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع مردم مزداران، ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله (ع) و همچنین همدردی با مردم مصیبت دیده مزداران، تصریح کرد: این مصیبت ها آزمایش الهی است، ولی خداوند به صبرکنندگان بشارت داده است؛ باید ابتدا صبر بر این مصیبت کرد، صبر بر این حادثه ای که این روزها اتفاق افتاده است.

وی افزود: از نزدیک شاهد مشکلات عزیزان بودیم، هر چند بخواهیم خود را جای شما بگذاریم امکان پذیر نیست چون ما در زمان محدود اینجا هستیم و شما با مشکلات درگیر هستید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین عنوان کرد: باید از زحمات مسئولین، گروه های جهادی و عزیزانی که در این مدت به خدمت رسانی به مردم منطقه مشغول بودند، تشکر کرد؛ ساماندهی به منطقه زمان بر است و باید مردم صبوری کنند؛ تجربه اول ما نیست، زلزله های بزرگ همچون بم، سرپل ذهاب و غیره پشت سر گذاشتیم، سیل های عظیمی در خوزستان، آق قلا، پل دختر و غیره را پشت سر گذاشتیم؛ تجربه ما در این حوزه زیاد است و عشق ما به خدمت رسانی به مردم فراوان است؛ این گونه نیست که مردم را رها کنیم و پای کار شما ایستاده ایم.

سردار سلامی ادامه داد: در بروز این حادثه هیچ کسی مقصر نیست، در این زمان کاری جز خدمت به مردم نباید انجام داد؛ تا آخرین بیل از گل و لای از خانه مردم خارج نشود از این منطقه خارج نخواهیم شد؛ تا زندگی مردم سامان نیابد مردم را رها نمی کنیم؛ استان و سپاه همه امکانات را بسیج کرده است و باز هم پیگیری می کنیم و از موسسات و وزارتخانه های مختلف امکانات را بسیج می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: محیط کوچک است و ترافیک ماشین آلات است و شاید نتوان بیش از این تجهیزات برای سرعت دادن به کار وارد منطقه کرد ولی کارها در گرو صبر و حوصله مردم است؛ مطمئنم زمانی را خواهید دید که خبری از این گل و لای و این وضعیت نخواهد بود و با آرامش در مزارع خود کار خواهید کرد و هیچ چیزی جز آرامش مردم آرزوی ما نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا