مردم نگران تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان نباشند

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه مردم نگران تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان نباشند گفت: کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان به زودی در شهرستان فیروزکوه توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، رضا فرازی؛ رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: جهاد کشاورزی وظیفه تأمین و توزیع کالاهای اساسی را بر عهده دارد، در همین راستا کالاهای مورد نیاز مردم برای روزهای نوروز تأمین، توزیع و بر آن نظارت شد و هیچ کمبودی در شهرستان نداشتیم.

وی با اشاره به توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان گفت: کالاهای مورد نیاز مردم ازجمله برنج هندی، شکر و خرما برای ماه رمضان نیز تأمین و ذخیره شده است که بخشی از آن در اختیار عاملان توزیع قرار داده شده که طی روزهای آتی در این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب دولتی همچنان از سوی عاملان فروش این قلم از کالای اساسی در شهرستان در حال انجام است، اداره جهاد کشاورزی شهرستان با همکاری نهادهای نظارتی با هرگونه گران فروشی و کم فروشی برخورد قانونی خواهد کرد.

فرازی در پایان یادآورشد: مردم نگران تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان نباشند چرا که هیچ محدودیتی در خصوص تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان فیروزکوه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا