حجت الاسلام حیدری:

مسئله تربیت باید اولویت اول نظام آموزش و پرورش ما باشد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مسئله تربیت باید اولویت اول نظام آموزش و پرورش ما باشد؛ اگر تربیت و پرورش اسلامی رونق بگیرد، علم و آموزش هم رونق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته فیروزکوه گفت: اقامه تقوا در جامعه ایمانی،‌ نیاز به تعاون و همکاری متقابل مؤمنان دارد و خداوند در قرآن کریم، دستور به تعاون و همکاری بر اساس نیکی و تقوا میدهد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: فرهنگ کار جمعی و تشکیلاتی را باید در جامعه ترویج کنیم تا خوبی ها در جامعه حاکم شود.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه در خطبه دوم بیان داشت: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی را به همه مربیان و معلمان پرورشی تبریک میگوییم.

وی خاطر نشان کرد: مسئله تربیت باید اولویت اول نظام آموزش و پرورش ما باشد؛ اگر تربیت و پرورش اسلامی رونق بگیرد، علم و آموزش هم رونق خواهد گرفت.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: احیا و پویایی امور تربیتی در مدارس یک ضرورت است که لازم است دولت محترم، گام اساسی در پویایی امور تربیتی در مدارس بردارد.

امام جمعه فیروز‌کوه در ادامه گفت: میلاد باسعادت امام زمان عج و هفته سربازان گمنام امام زمان عج را بر همه منتظران موعود و مجاهدان عرصه امنیت تبریک میگوییم؛ امنیت مثال زدنی کشور، مرهون مجاهدت و جان فشانی سربازان گمنام امام زمان عج است.

وی عنوان کرد: شناخت برنامه های دشمن یک ضرورت حتمی است؛ جنگ ترکیبی دشمن، ابعاد مختلفی دارد که یک بُعد آن، جنگ اقتصادی و ارزی است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: تلاطم کنونی بازار ارز و سکه و گرانی های بی منطق، نتیجه جنگ تمام عیار دشمنان است که بعد از شکست در پروژه اغتشاشات اخیر، نارضایتی اقتصادی ایجاد کنند؛ از دولت محترم، انتظار است که تیم اقتصادی با مدیریت واحد و استفاده از مدیران مقتدر انقلابی، آرایش جنگی متناسب بگیرد.

حجت الاسلام حیدری افزود: همچنین آگاه سازی و توجیه و همراه کردن مردم نسبت به این جنگ تمام عیار لازم است؛ از سوی دیگر، برخورد قاطع با دلالان و اخلالگران بازار ارز و سکه، چه داخلی و چه خارجی، ضروری است.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: یکی دیگر از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن، جنگ روانی و امنیتی با پروژه مسمومیت دختران قمی است؛ تعدادی از دختران دانش آموز در مدارس قم، دچار مسمومیت مشکوک و مبهم میشوند، از سوی دیگر شبکه های ضد انقلاب به کمک غربزدگان داخلی، شروع به تبلیغات گسترده میکنند و ایران اسلامی را متهم به جلوگیری از رشد تحصیلی میکنند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: چرا قم انتخاب میشود؟ برای اینکه بگویند مذهبی ها و انقلابی ها با تحصیل دختران مخالف هستند؛ و چرا مدارس دخترانه؟ برای اینکه از مؤلفه جنسیت برای برانگیختن احساسات مردم و ایجاد نارضایتی استفاده کنند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: در حالیکه انقلاب اسلامی بیشترین خدمت را به زنان و دختران انجام داده است؛ طبق گزارش منابع بین المللی، ایران از جهت برابری تحصیل بین دختر و پسر در رتبه اول دنیا است؛ آیا انقلاب مخالف تحصیل دختران است؟

امام جمعه فیروزکوه افزود: بعد از انقلاب در عرصه های مختلف زنان ما رشد کم نظیری داشتند، به گونه ای که مجله نیویورک تایمز، در مقاله ای اعتراف کرد، انقلاب اسلامی ایران در ساله ۵۷ نقطه عطفی برای بانوان ایرانی در عرصه های مختلف بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند مردم انقلابی ما با بصیرت و دشمن شناسی خود، نقشه شوم آنها را خنثی خواهند کرد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه گفت: از نهادهای امنیتی و مسئول با جدیت مطالبه می‌کنیم که با بررسی دقیق و سریع ابعاد این حادثه، آرامش لازم برای دختران دانش‌آموز و خانواده ایشان را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا