امام جمعه فیروزکوه:

مشکل اصلی دشمن با ایرانِ قوی است که جلوی تحقق نظم جهانی آمریکایی را گرفته است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: اراده ملّت ایران بر اراده آمریکای جنایتکار غلبه خواهد کرد و به فضل الهی هیمنه پوشالی آمریکا درهم شکسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه ۲۷ آبان ماه در فیروزکوه گفت: یکی از عوامل مهم تربیتی، محبت است؛ اگر پدر و مادر میخواهند فرزند خوبی تربیت کنند،‌ راه آن محبت است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: ساده ترین راه ابراز محبت،‌ بیان واژه های محبت آمیز است؛ محبت زبانی، لازم است ولی کافی نیست، والدین باید در عمل هم محبت خود را به فرزند ثابت کنند.

وی تصریح کرد: خوش اخلاقی و خوش رویی در خانه، احترام به فرزندان، در آغوش گرفتن و بوسیدن،‌ خرید هدیه و سوغات، نمونه هایی از محبت رفتاری است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: اقدامات تروریستی اغتشاشگران، نشانه استیصال و درماندگی آنها است.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: برنامه آنها این بود که اغتشاشات را سراسری کنند و عموم مردم را همراه کنند، ولی مردم استقبال نکردند و پروژه آنها شکست خورد و امروز وارد فاز ترور شده اند.

وی اظهار داشت: رسانه های معاند،‌ بعد از حادثه تروریستی ایذه اظهار خوشحالی کردند،‌ ولی وقتی فهمیدند که بین شهدا، کیان ۹ ساله هم بود،‌ رنگ عوض کردند و به گردن نظام انداختند.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: برخی مؤمنین خیلی نگران هستند، ولی به فرمایش قرآن _هیچ ترس به خود راه ندهید و سست نشوید که قطعاً شما برتری هستید، اگر در همین مسیرِ ایمان ثابت قدم باشید_ .

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: امروز ما در یک جنگ تمام عیار ترکیبی هستیم که دشمنان از همه ابزارها _فضای مجازی، تحریم و فشار سیاسی، کشته سازی، دروغ و تخریب، تنش قومی و …_ به جزء حمله نظامی و هوایی علیه ملّت ایران استفاده میکنند.

حجت الاسلام حیدری گفت: ترکیبی همان پروژه نفتالی بنت رئیس جمهور سابق اسرائیل موسوم به «مرگ با هزاران چاقو» است که نشان از قدرت ایران اسلامی است.

امام جمعه فیروزکوه اذعان داشت: هدف کوتاه مدت دشمن، برهم زدن امنیت و آرامش کشور، و هدف میان مدت، جلوگیری از پیشرفت کشور و هدف بلند مدت آنها، ضربه به ایران قوی و تجزیه ایران است.

وی افزود: مشکل اصلی آنها با ایران قوی است که جلوی تحقق نظم جهانی آمریکایی را گرفته است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: در اسناد امنیت ملّی آمریکا، سه کشور روسیه، ایران و چین به عنوان قدرتهایی که نظم آمریکایی را به چالش کشیده اند،‌ نام برده شده است؛ آمریکا با روسیه و بعد ایران، به صورت نیابتی وارد جنگ شده است و احتمالاً علیه چین به صورت مستقیم وارد جنگ شود.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان کرد: آمریکای جنایتکار بداند، نظم جدید جهانی محقق خواهد شد ولی نه آن طور که شما میخواهید؛ اراده ملّت ایران بر اراده شما غلبه خواهد کرد و به فضل الهی هیمنه پوشالی آمریکا درهم شکسته خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این برهه حساس همه ما وظیفه داریم، چه آحاد مردم و چه مسئولین؛ بزرگترین معروف برای مسئولین، خدمت به مردم است؛ باید درد مردم را بشنوند و برای رفع آن، تلاش بکنند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: یکی از ویژگی های دولت سیزدهم، مردمی بودن است؛ چه رئیس جمهور، چه وزیران و استانداران و فرمانداران، بین مردم هستند.‌

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: مسئول در تراز دولت سیزدهم باید مردمی باشد و در اجتماعات مردم به ویژه نماز جمعه شرکت کند؛ از طرف فرماندار محترم باید این مسئله مطالبه شود و در ارزیابی مدیران لحاظ شود؛ چه معنا دارد که مسئول در دولت مردمی، فقط در دفترکار و از پشت میز مردم را ببیند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا