حجت الاسلام حیدری:

مطالبه جدی مردم فیروزکوه، انتصاب مدیران جهادی و پرتلاش است

امام جمعه فیروزکوه گفت: مطالبه جدی مردم فیروزکوه، انتصاب مدیران جهادی و پرتلاش است؛ مردم مدیر اداری و غیر جهادی نمی‌خواهند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه گفت: یکی از نشانه های انسان های مؤمن و با تقوا، صبر و استقامت است؛ کلید پیشرفت های مادی و معنوی، روحیه جهاد و مقاومت است.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: کسانی که نهاد ارزشمند جهاد سازندگی را حذف کردند، به مردم و کشور ضربه زدند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: اگر روحیه جهاد و استقامت دوران دفاع مقدس ادامه پیدا می‌کرد، امروز چنین مشکلات اقتصادی و معیشتی نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: والدین برای تربیت فرزندان، روحیه صبر و استقامت را در آنها زیاد کنند؛ چرا که بدون روحیه تلاش و صبر، موفقیت حاصل نمی‌شود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به موضوع انتصاب مدیران جهادی به عنوان یکی از مطالبات شهروندان، بیان داشت: مطالبه جدی مردم فیروزکوه، انتصاب مدیران جهادی و پرتلاش است؛ مردم مدیر اداری و غیر جهادی نمی‌خواهند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: بسیج با همکاری آموزش و پرورش، نسبت به تقویت گروه های جهادی دانش آموزی و اردوهای جهادی و برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی اهتمام بیشتری داشته باشد.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: موشک باران لانه جاسوسی تروریست های حزب دموکرات کردستان در شمال عراق توسط سپاه مقتدر، بعد از اخطارهای مکرر، نشان داد که کوچکترین تحرک تروریستی را با سهمگین ترین اقدام پاسخ خواهیم داد؛ این اقدام حق قانونی و مشروع ایران و مطابق با قوانین بین المللی انجام شد.

وی اذعان داشت: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، در حقیقت فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی و خنثی کردن تحریم‌ها را رقم زد و نشان داد که مانع بودن پذیرش FATF یک دروغ بود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به موضوع اجاره بهای زیاد منازل مسکونی گفت: اجاره بهای منزل مسکونی در کشور و به ویژه فیروزکوه خیلی بالا است؛ مردم مستضعف و جوانان تازه ازدواج کرده، چه باید بکنند.

وی تصریح کرد: در مسئله اجاره خانه، همگی به هم رحم کنیم؛ کسی که خانه دارد، با خدا معامله کند و رعایت حال مردم را بکند؛ خداوند در دنیا و آخرت جبران خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه بیان داشت: از دولت، مجلس و قوه قضائیه می‌خواهیم در مسئله اجاره بهای منزل ورود کنند و به داد مردم مستضعف برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا