سرهنگ تقی کبیری عنوان کرد:

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور سمنان- فیروزکوه

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: امروز سوم خرداد به منظور کنترل ترافیک، تردد تریلی و کامیونت باری در محور سمنان – فیروزکوه ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری، رییس پلیس راه استان سمنان، امروز با اشاره به افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات پیش‌رو به مناسبت عید سعید فطر، ابراز داشت: ممنوعیت تردد در محور سمنان- فیروزکوه به منظور کاهش تصادفات، سفر ایمن هموطنان و کاهش حجم ترافیک از هشت صبح تا ۱۲ نیمه شب اعمال می شود.

وی ادامه داد: با شروع مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات روزهای آینده ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان از روز سی و یکم اردیبهشت پرحجم بود.

کبیری تصریح کرد: تیم‌های پلیس تا دهم خرداد با توجه به افزایش سفرها به دلیل تعطیلات روزهای آینده در جاده‌های استان سمنان مستقر هستند و بر امنیت تردد خودروها به ویژه در محور اصلی تهران- مشهد نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۰ تیم پلیس برای تامین امنیت و سفر بی خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر هستند.

رییس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

محور سمنان- فیروزکوه ، یکی از محورهای ارتباطی مهم استان‌های مرکزی با شمال کشور است.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا