مناطق گردشگری فیروزکوه در پی هشدار سیل تعطیل شدند+عکس

بارش شدید باران در عصر امروز منجر به جاری شد سیل در برخی مناطق شهرستان فیروزکوه شد.

تعطیلی مناطق گردشگری شهرستان فیروزکوه 

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در پی این حادثه اعلام کرد: با توجه به وقوع سیل در شهر و روستاهای فیروزکوه، تمامی اماکن و اقامتگاه‌های گردشگری شهرستان فیروزکوه بخصوص منطقه تنگه واشی و خمده تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی مناطق و اماکن گردشگری شهرستان با توجه به وقوع سیلاب در مناطق مختلف فیروزکوه و هشدارهای هواشناسی و برای حفظ جان گردشگران و جلوگیری از خطرات احتمالی اتخاذ شده است.

در پی این حادثه محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه به همراه سرگرد سیدمحسن حسینی جانشین سپاه ناحیه فیروزکوه و نیروهای امدادی این شهرستان در دقایق اولیه جاری شدن سیلاب در شهر فیروزکوه در محل وقوع سیلاب حاضر شدند.

فرماندار فیروزکوه: در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها توقف نکنید

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، از روز پنجشنبه ۹ شهریورماه تا اواخر وقت جمعه ۱۰ شهریور، خصوصاً در ساعات شب و بعد از ظهر وجود دارد، اظهار کرد: در این خصوص ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه به حالت آماده باش درآمده است.

وی گفت: ضمن توصیه در خصوص عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها، از همه شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود ضمن اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، گردشگری نسبت به ترددهای درون و برون شهری احتیاط لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا