موتورسوارها و خودروهای آفرود در سیل فیروزکوه به کمک مردم آمدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: در برخی از مناطق سیل زده که امکان ورود ماشین و ادوات دیگر را نداشتیم ،موتورسوارها و خودروهای آفرود کمک خوبی در سیل اخیر بودند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، حسن نام آور گفت: هیات موتور سورای و اتومبیل رانی با همکاری نیروهای جهادی که در منطقه حضور داشتند اقدامات خوبی برای پاکسازی گل و لای برجای مانده از سیل انجام دادند.

وی ادامه داد: جامعه ورزش شهرستان فیروز کوه در جریان سیل اخیر با حضور خود برای امداد رسانی به سیل زدگان در کنار مردم بودند و با استفاده از مهارت و تجهیزات خود کمک خوبی برای رفع  مشکلات پس از سیل بودند که قابل تقدیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: خسارت های وارده از سیل در سالن های ورزشی با کمک جهادگرانی که از شهرستانهای مختلف، مسئولان و ورزشکارانی که در منطقه حضور داشتند تا حدی رفع شده است و خدمت رسانی برای پاکسازی سالن های ورزشی ادامه دارد.

نام آور با اشاره به حضور مسئولان استانی در مناطق سیل زده، اظهار داشت: حضور مسئولان در مناطق سیل زده مایه دلگرمی سیل زدگان و اهالی منطقه است و امیدواریم با کمک آنها بتوانیم سالن های ورزشی را مانند روزهای گذشته به مردم روستای مزداران تحویل بدهیم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفردر فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا