دهباشی:

نامه‌های کودکان ایتام درکمیته امداد شهرستان فیروزکوه خوانده و آرزوی آنها برآورده می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه، از اهدای یک دستگاه یخچال توسط نیکوکار برای برآورده شدن آرزوی مددجویان کوچک توسط خیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در اقدامی خداپسندانه و با هدف رضای الهی یک دستگاه یخچال به مبلغ هشت میلیون تومان توسط یکی از خیرین کمیته امداد شهرستان فیروزکوه به مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

دهباشی افزود: برآورده کردن آرزوی ایتام و یا رفع مشکلات مددجو، گوشه ای از عطوفت و مهربانی خیرین داوطلب کمیته امداد است؛ کمیته امداد یک واسطه ی خیر است برای اتصال همت، غیرت و عزت.

وی درباره این‌که همه آرزوها از سوی این نهاد برآورده می‌شود، اظهارکرد: این آرزوها با همکاری خیرین عزیز شهرستان برآورده می‌شود. البته حلقه خیران ما بسته نیست و با توجه به همکاری بیشتر رسانه‌ها با این نهاد مردمی ، تقریبا همیشه افراد جدید و خیری نیکوکار اقدام به همکاری با کمیته امداد و برآورده کردن آرزوهای کودکان می‌کنند.

دهباشی عنوان کرد: افرادی نیز وجود دارند که آرزوهای سخت، اما پر از احساسی دارند. اما با تلاش‌های صورت‌گرفته، توانستیم با کمک خیرین عزیز تعدادی از آرزوهای کودکان را برآورده سازیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان گفت: خیرین و مردم شهرستان در صورت تمایل می‌توانند در برآورده شدن آرزوی فرزندان معنویشان با مراجعه به کمیته امداد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا