نشست صمیمی هنرمندان فیروزکوه با فرماندار

دورهمی هنرمندان فیروزکوه با حضور محمد حیدری منش فرماندار شهرستان، مدیر حراست فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه: محمد حیدری منش طی بازدیدی از مجتمع فرهنگی هنری آفرینش با هنرمندان رشته‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست هنرمندان پیرامون مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی، هنری خود پرداختند ؛ درخواست حمایت بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد در اجرای برنامه های فرهنگی هنری، اعطای تسهیلات کم بهره به اهالی هنر، حمایت مادی و معنوی برای تولید و ارائه آثار هنری شاخص و سایر مسائل مورد نیاز جامعه فرهنگ و هنر شهرستان از مهمترین دغدغه‌های این هنرمندان بود.

محمد حیدری منش حضور خود را در جمع هنرمندان، مایه افتخار دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرهنگ ماننده هوایی است که در آن نفس می‌کشیم گفت اینک حربه بزرگ دشمن برای نابود سازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است افزود شما هنرمندان پرچمدار این نهضت اساسی هستید.

فرماندار همچنین با بیان اینکه بایستی مبنای حرکت مسئولین ایجاد فضاهای گفتگو و تبادل نظر برای تمامی سلایق به دور از قضاوت کردن یکدیگر باشد گفت همراهی هنرمندان در انجام این امر مهم ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا