نشست هم اندیشی اعضای کمیته بهره وری بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه برگزار شد

با توجه به برگزاری دومین جشنواره بیمارستان های بهره ور در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تاریخ ۲۸ بهمن ماه سالجاری، جلسه هم اندیشی رئیس، مدیر، معاون درمان و اعضای کمیته بهره وری بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، با توجه به برگزاری دومین جشنواره بیمارستان های بهره ور در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تاریخ ۲۸ بهمن ماه سالجاری، جلسه هم اندیشی رئیس، مدیر، معاون درمان و اعضای کمیته بهره وری بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور دکتر حسینی رئیس، غفاری مدیر، دکتر طاوسیان معاون درمان و اعضای کمیته بهره وری بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید؛ مقرر شد آمادگی لازم به منظور ارائه طرح ها و اقدامات اجرا شده در این راستا صورت پذیرد.

قابل ذکر است اولین جشنواره بیمارستان های بهره ور دی ماه سال گذشته با شعار “دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مسیر مدیریت هوشمند و بهره ور بیمارستان” در تالار امام خمینی(ره) این دانشگاه برگزار و از سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی(HIM) نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا