امام جمعه فیروزکوه:

نمایان شدن دست قدرت الهی در یوم الله نهم دی/ ۹ دی شاخص است و نباید فراموش شود

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: روز نهم دی، یوم الله است چرا که دست قدرت الهی نمایان شد و کشور را از توطئه فتنه گران نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه امروز گفت: بر اساس روایت، رضایت و غضب الهی در گرو رضایت و غضب حضرت زهرا سلام الله علیها است و این بزرگترین دلیل بر عصمت ایشان است.

وی اذعان داشت: سیره زندگی صدیقه کبری در ابعاد مختلف عبادی، ایثار و خدمت به مردم، خانه داری و تربیت فرزند، دفاع از ولایت و جهاد تبیین، الگو برای بانوان ما است؛ حضرت زهرا سلام الله علیها، پرچمدار جهاد تبیین و دفاع از ولایت است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: امروز روحانیت، اساتید دانشگاه، بانوان انقلابی و فاطمی لازم است در صحنه جهاد تبیین برای دفاع از ولایت و جمهوری اسلامی وارد صحنه باشند.

حجت الاسلام حیدری در خطبه دوم اظهار داشت: تقوای مسئولین به این است که کار مردم را راه بیاندازند، خود را خادم مردم بدانند و با روی گشاده با آنها برخورد کنند.

وی عنوان کرد: سال ۸۸ عده ای که دَم از مردم میزنند، بخاطر منافع خود، مقابل رأی مردم ایستادند و به دروغ ادعای تقلب کردند ولی بعداً اعتراف کردند که ادعای تقلب دروغ بود؛ هشت ماه امنیّت کشور را به مخاطره انداختند، تا برای ابطال انتخابات فشار بیاورند ولی رهبر معظم انقلاب، برای دفاع از رأی و انتخاب مردم، ایستادگی کردند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: توده مردم کم کم صف خود را از فتنه گران جدا کردند و در عاشورای حسینی سال ۸۸، چهره پلید فتنه گران نمایان شد؛ با بی حیایی به عزاداران امام حسین علیه السلام اهانت کردند و خون غیرت مردم به جوش آمد و سیل عظیم مردمی برای دفاع از ولایت و اهل بیت به میدان آمد و بساط فتنه گران را در هم پیچید؛ مردم با حضور باشکوه در ۹ دی، ثابت کردند که «ما ملّت امام حسینیم».

وی با اشاره به یوم الله ۹ دی، گفت: روز نهم دی، یوم الله است چرا که دست قدرت الهی نمایان شد و کشور را از توطئه فتنه گران نجات داد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه افزود: ۹ دی شاخص است و نباید فراموش شود؛ عده ای با گرامیداشت روز بصیرت مخالف هستند چرا که چهره نفاق را نمایان میکند؛ ولی بدانند ملّت بصیر و ولایتمدار ایران، برای همیشه حماسه ۹ دی را پاس خواهند داشت و با حضور باشکوه در تجمع روز بصیرت،‌چهره فتنه گران را برملا خواهند کرد.

حجت الاسلام حیدری در ادامه عنوان کرد: برای حرکت قطار پیشرفت کشور، مجلس نقش ریل گذاری و نظارت بر حرکت لوکوموتیو را برعهده دارد؛ اگر ریل گذاری و نظارت صحیح انجام شود،‌ عمده کار انجام میشود و لذا مجلس در رأس امور است؛ هرچه مجلس قوی تر باشد، ریل گذاری و نظارت قوی تر خواهد شد و این در گرو انتخابات باشکوه است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه گفت: برخی سعی میکنند از حضرت آیت الله مصباح یزدی، چهره خشن و غیرمردمی تصویر کنند،‌ در حالیکه بر اساس مستندات موجود از ایشان، وی مدافع نظر و رأی مردم بود و اعتقاد داشت ما باید زمینه را فراهم کنیم ولی انتخاب با مردم است.

وی اذعان داشت: در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، یکی از یاران باوفای ایشان سردار سید رضی موسوی، به دست پلید صهیونیست ها ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت رسید؛ اسرائیل بداند فرزندان برومند این ملّت، انتقام ایشان را بهترین نحوه و در وقت مقتضی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا