فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه:

نیروی انتظامی بخش جدایی ناپذیر از مجموعه دولت در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی

بوربوری با حضور در بخشداری ارجمند با بخشدار ارجمند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، روح الله بوربوری بخشدار ارجمند در این دیدار با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کند گفت: همراهی و همدلی پرسنل نیروی انتظامی با مردم و مسئولان باعث شده این نهاد در کار خود موفق عمل نماید.

این مقام مسئول نیروی انتظامی را بخش جدایی ناپذیر از مجموعه دولت در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: اتکاء به حمایت مردم لازمه دستیابی به اهداف و رسیدن به قله های متعالی پیشرفت کشور است که الحمدالله این حمایت در کشور و به خصوص در شهرستان فیروزکوه ملموس است.

در ادامه سرهنگ عبدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با هوشیاری و پیگیری های شبانه روزی خود سعی در برقراری نظم و امنیت شهرستان دارند.

فرمانده انتظامی فیروزکوه با اشاره به اینکه برای نظم بخشی و پیشگیری از جرایم باید دستگاه های متولی آموزش لازم را ببینند اظهار داشت: با همکاری و همراهی مسئولان امنیت کامل در شهرستان برقرار است و این با تلاش همگان بوده است.

سرهنگ عبدیان در ادامه این دیدار گزارشی از برنامه ها و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در تأمین امنیت و برقراری نظم و انضباط و پیشگیری از جرایم ارائه داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا