مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

هدایت جوانان به حرفه آموزی از اهداف پایگاه سیار فنی و حرفه ای

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه گفت: از اهداف افتتاح این پایگاه هدایت جوانان به سمت حرفه آموزی، مشاوره به افراد آسیب دیده از مواد مخدر و خانواده ها پس از ترک اعتیاد، مراقبت پس از ترک اعتیاد و پر کردن اوقات فراغت با آموزش های مهارتی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حسن زمانی، مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه، در خصوص فعالیت پایگاه سیار فنی و حرفه ای فیروزکوه گفت: این پایگاه با هدف آموزش و آشنایی با مهارت های فنی و حرفه ای، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مشاوره رایگان به نوجوانان و جوانان افتتاح شد.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: از دیگر اهداف این پایگاه هدایت جوانان به سمت حرفه آموزی، مشاوره به افراد آسیب دیده از مواد مخدر و خانواده ها پس از ترک اعتیاد، مراقبت پس از ترک اعتیاد و پر کردن اوقات فراغت با آموزش های مهارتی است.

زمانی همچنین تاکید کرد: ایجاد پایگاه سیار این امکان را به مسئولین شهرستان می دهد با اقشار آسیب پذیر جامعه در حوزه مواد مخدر در ارتباط باشند؛ این پایگاه برای مناطق آسیب پذیر شهرستان در نظر گرفته شده است و به صورت گردشی در مناطق پرخطر فیروزکوه در جهت دستیابی به اهداف مدنظر فعالیت می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پایگاه سیار فنی و حرفه ای با همکاری مسئولین شهرستان اعم از بخشداری، شهرداری، شورای شهر، آموزش و پرورش، اداره بهزیستی، تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و غیره شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا