حیدری منش خبر داد؛

هدیه اعتبار ٢٠٠ هزار تومانی به شهروندان شهرستان فیروزکوه برای خرید اقلام اساسی

فرماندار شهرستان فیروزکوه از هدیه اعتبار ٢٠٠ هزار تومانی به شهروندان شهرستان فیروزکوه برای خرید اقلام اساسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش با اشاره به هدیه اعتبار ٢٠٠ هزار تومانی به شهروندان شهرستان فیروزکوه برای خرید اقلام اساسی گفت: در قالب طرح هوشمندسازی یارانه ها، حدود ۶٠ مرکز منتخب در شهرستان فیروزکوه پیش بینی شده که فعلا در بخش مرکزی فیروزکوه ۵٢ مرکز، و در بخش ارجمند ۴ مرکز انتخاب شده است.

وی افزود: از سوی دولت به ازای هر نفر مشمول دریافت یارانه، ۲۰۰ هزار تومان به صورت اعتباری در کارت سرپرست خانوار است که قابل دریافت نیست و فقط می توان نسبت به خرید ۶ قلم کالای یارانه ای شامل مرغ، تخم مرغ، روغن، شیر، پنیر و ماکارونی اقدام کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با ارائه کارت یارانه سرپرست به فروشگاه قیمت ۶ قلم کالای یارانه ای تعیین شده برای دهک های مشمول یارانه به نرخ مصوب شهریور ماه سال ١۴٠٠ محاسبه شده و مابه التفاوت قیمت با نرخ امروز توسط دولت به صورت برخط و یا پایان روزکاری به حساب فروشنده واریز می شود.

حیدری منش اضافه کرد: ٢٠٠ مرکز برای اجرای طرح هدیه هوشمند سازی یارانه در نظر و معرفی شده اند که در حال حاضر در حدود ۶٠ مرکز دستگاه نصب شده و مابقی مراکز تعیین شده به تدریج و طی روزهای آینده به دستگاه pos برای اجرای این طرح مجهز می شوند.

وی خاطر نشان کرد: طی جلسه ای با بخشداران؛ اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تاکید شده که فراوانی مراکز اجرای طرح هدیه هوشمند سازی یارانه در تمام شهرستان باشد تا مردم بتوانند به راحتی برای خرید اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح هدیه هوشمند سازی یارانه به مدت یک ماه به طور موقت و آزمایشی در شهرستان فیروزکوه اذعان کرد: اعتبار این طرح برای یکماه فقط برای اهالی شریف شهرستان فیروزکوه قابل استفاده است.

فرماندار فیروزکوه در خصوص افرادی که یارانه می‌گیرند و اعتبار هدیه را دریافت نکردند گفت این افراد می بایست به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه مراجعه نمایند.

وی همچنین گفت: شهروندان برای بررسی وضعیت اعتبار حساب می توانند با تلفن گویای ١۶٨٨ تماس حاصل نموده و لیست فروشگاه ها را از درگاه اینترنتی ارائه شده دریافت نمایند.

جهت مشاهده فهرست فروشگاه های منتخب به آدرس زیر مراجعه نمایید.
https://b2n.ir/w14604

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا