رئیس پلیس راه شرق استان تهران:

هراز جمعه یکطرفه می شود

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اجرای محدودیت تردد در مسیر هراز و یک طرفه شدن این راه در روز جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از مهر، سرهنگ سیاوش محبی ، رئیس پلیس راه شرق استان تهران، از یکطرفه شدن محور هراز برای روز جمعه ۲۶ اردیبهشت مته خبر داد و اظهار داشت: محور هراز جمعه از رودهن به سمت آمل از ساعت ۱۶ مسدود و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از مسیر آب اسک به تهران یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه، نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

سیاوش محبی ادامه داد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی گفت: هم‌ وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌ وطنانمان رقم بزنند.

محبی عنوان داشت: با توجه به شرایط کرونا که سفرهای غیر ضروری همچنان جایز نیست از همه هموطنان عزیز می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از سفر خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا