شهردار فیروزکوه:

هزار اصله نهال در شهر فیروزکوه غرس می‌شود

پرج گفت: در طول سال موضوع درختکاری همیشه مورد توجه شهرداری بوده و فقط منوط به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نیست ولی در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای از جمله کاشت درختان مثمر و غیر مثمر در سطح شهر و مدارس، توزیع رایگان نهال میان شهروندان و بررسی و بازدید از گلخانه شهرداری اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جعفر پرج در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، نزدیک به هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر در مناطق مختلف شهر فیروزکوه غرس می‌شود.

شهردار فیروزکوه اظهار داشت: در طول سال موضوع درختکاری همیشه مورد توجه شهرداری بوده و فقط منوط به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نیست ولی در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای از جمله کاشت درختان مثمر و غیر مثمر در سطح شهر و مدارس، توزیع رایگان نهال میان شهروندان و بررسی و بازدید از گلخانه شهرداری اجرا خواهد شد.

وی افزود: در روز گذشته نیز چندین نهال در محل اقامه نماز جمعه فیروزکوه بین شهروندان توزیع شد.

پرچ همچنین در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری، افزود: در سال ۹۲ سرانه فضای سبز فیروزکوه ۸.۲ مترمربع بود که امروز این میزان به ۱۴.۵۶ مترمربع رسیده و میزان تکثیر قلمه گل و گیاه در مرکز تولیدات گیاهی شهرداری از ۶۰۰۰۰ مورد به ۱۵۰۰۰۰ مورد افزایش یافته است که شاهد توسعه فضای سبز در شهر فیروزکوه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا