هشدار وضعیت قرمز در فیروزکوه صادر شد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و افزایش شدت باران در این شهرستان هشدار وضعیت قرمز اعلام شد.

به گزارش به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید مهرداد حسینی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و افزایش شدت بارش‌ها برای امشب تا جمعه صبح با تصمیم ستاد مدیریت بحران، هشدار وضعیت قرمز در شهرستان فیروزکوه صادر شد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی از شهروندان درخواست می‌شود در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها اقامت نداشته باشند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، شدت بارش‌ها به مراتب بیشتر از روز گذشته اعلام شده که امشب تا جمعه صبح بارش رگباری، تندباد شدید و احتمال تگرگ، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت وجود دارد.

حسینی گفت: با توجه به جاری شدن سیل روزهای گذشته در نقاطی از این شهرستان، لازم است مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و با توجه به تعطیلی مجموعه‌های گردشگری از حضور و توقف در این مناطق خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شهروندانی که در حریم و بستر رودخانه و مسیل سکونت دارند امشب و فردا شب محل سکونت خود را ترک کنند و به محل دیگری بروند.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق تهران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا