:

هلال‌احمر فیروزکوه در آماده‌باش کامل قرار دارد

اسفندیار گفت: همچون سال‌های گذشته، نیروهای عملیاتی این سازمان برای خدمت‌رسانی به مردم در فصل سرما در آماده‌باش کامل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، اکبر اسفندیار رئیس جمعیت هلال احمر فیروزکوه گفت:‌ این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان به شمار می‌رود و امسال به منظور سرویس‌دهی مناسب به مردم، تقویت انبار امدادی در دستور کار قرار گرفت و یک بروزرسانی مناسبی برای در اختیار داشتن امکانات در پایگاه‌ها انجام شد.

وی افزود: این شهرستان دارای دو پایگاه امداد جاده‌ای است که یکی از این پایگاه‌ها در گردنه امین‌آباد و دیگری در جاده سمنان، ابتدای روستای سرانزا قرار دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، حدود ۱۰۰ نیروی عملیاتی آماده خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم به ویژه در راه‌ماندگان هستند.

رئیس هلال ‌احمر شهرستان فیروزکوه همچنین با اشاره به برگزاری دوره مربیان سگ‌های تجسس در پایگاه امدادی روستای سرانزا، بیان داشت: این دوره آموزشی به مدت ۲ روز توسط هلال‌احمر استان تهران و به میزبانی فیروزکوه برگزار و آخرین تکنیک‌ های روز دنیا در زمینه نجات افراد از زیر آوار و در راه‌مانده ارائه شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر در هر ساعت از شبانه‌روز آماده امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مردم و حادثه‌دیدگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا