امام جمعه فیروزکوه:

هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم عزای اباعبدالله(ع) را اقامه خواهند کرد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: همه مسئولان شهرستان باید مردمی باشند، حرف مردم را بشنوند و شبانه روزی برای مردم خدمت کنند؛ یکی از اهداف مهم قیام امام حسین (ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: با شروع ریاست جمهوری آقای رئیسی، جمهوری اسلامی مصمم‌تر از گذشته، به سوی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق ایران قوی حرکت خواهد کرد.

وی درباره مردمی بودن دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم باید به معنای واقعی مردمی و از جنس مردم باشد؛ مردمی بودن به معنای حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب، تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم و مبارزه با فساد و رانت و ویژه خواری است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: همه مسئولان شهرستان باید مردمی باشند، حرف مردم را بشنوند و شبانه روزی برای مردم خدمت کنند؛ جوانان مؤمن و انقلابی بر عملکرد مسئولان نظارت کنند و خیرخواهانه تذکر بدهند.

وی بیان داشت: امروز مشکلات کشور زیاد است، ولی توانمندی های کشور به مراتب بیشتر است؛ با توکل بر خدا، روحیه جهادی، خودباوری و تکیه بر ظرفیت های داخلی مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: وقتی واکسن ایرانی تولید کردیم، تحریم های واکسن برداشته شد؛ این امر ثابت کرد، راه صحیح رفع تحریم ها مذاکره نیست بلکه حمایت از تولید داخل و قوی شدن است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، گفت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را خدمت همه خبرنگاران شهرستان تبریک عرض می کنم؛ خبرنگاران زبان گویای مطالبات مردم هستند و نقش مهمی در آگاهی بخشی و اعتلای جامعه بر عهده دارند.

وی درباره برگزاری مراسمات ایام محرم اظهار داشت: هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام را اقامه خواهند کرد؛ امام حسین علیه السلام متعلق به همه است و حتی ارمنی ها و زرتشتی ها هم از برکت مجلس امام حسین علیه السلام استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم قیام امام حسین علیه السلام، امر به معروف و نهی از منکر بود و پیروان امام حسین باید اهل امر به معروف باشند؛ همه اعمال خیر و جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر همچون آب دهان در مقابل دریا پهناور است.

امام جمعه فیروزکوه گفت: همیشه نباید با قوه قهریه برخورد شود؛ زبان نرم و مهربان مخصوصاً در آشنایان و نزدیکان بسیار کارگرتر و موثرتر از مشت و زور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا