پد بالگرد امدادی و مسیر روستایی فیروزکوه به بهره برداری رسید

در آخرین روز از هفته دولت و با حضور مدیرکل امنیتی استانداری تهران محل فرود (پد) بالگرد امدادی و مسیر جاده‌های روستای پشتکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، طی سفر یک روزه مدیرکل امنیتی استانداری تهران به شهرستان فیروزکوه هلی پد امدادی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و با مشارکت خیرین سلامت وآسفالت روستاهای پشتکوه به طول ۱۶ کیلومتر با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سید کمال ساداتروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از دو طرح امدادی و عمرانی در شهرستان فیروز کوه به خبرنگاران گفت: در طی هفته دولت در شهرستان فیروز کوه طرح های خوبی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:افتتاح دو پروژه آسفالت راه روستایی و پد چرخبال امدادی که مورد نیاز شهروندان بود افتتاح و تقدیم به شهروندان و روستائیان شد.

مدیر کل امنیتی استانداری تهران با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان، خاطر نشان کرد: کارمند نمونه دارای شاخصه‌های؛ توانمندی،ابتکار، خلاقیت، میزان جذب اعتبارات و تکریم ارباب رجوع است که از کارمندان نمونه این شهرستان تجلیل شد و زحمات فرماندار و مسئولان در هفته دولت قابل تقدیر است.

سادات گفت: امروز تکریم ارباب رجوع بی‌منت‌، خدمت صادقانه و کار کردن خالصانه برای مردم نیاز هست.

وی افزود: در هفته دولت باید اقدامات انجام شده برای مردم را تبیین کنیم و در هفته دولت و سایر زمان‌ها مردم بگوییم که چه اقداماتی انجام شده و هفته دولت آغاز خدمات رسان تا هفته دولت سال آینده است.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران توضیح داد: همه ما موظف به تبیین و شفاف‌سازی و خدمت بی منت در هر مسندی که به دولت خدمت می‌کنیم هستیم.
سادات بیان کرد: عملکرد شفاف را می توان خدمت صادقانه دانست با توجه به اینکه دولت امانت الهی در دستان همه ما است و در حیطه خدمت رسانی باید کارنامه‌ای با معدل بالا داشته باشیم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا