رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه عنوان کرد:

پرداخت وام اشتغال به شهروندان متقاضی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: تمامی افرادی که در هفته دفاع مقدس تقاضای وام اشتغال داشته باشند و از شرایط لازم برخوردار باشند می توانند وام بگیرند و تاکنون با مشکل اعتبار مواجه نبوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمین (ره) فیروزکوه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، درخصوص پرداخت وام اشتغال گفت: اولویت اول ما در پرداخت وام، مددجویان تحت پوشش هستند که در درجه اول به خود مددجو و سپس به فرزندان آنها وام اشتغال تعلق میگیرد.

دهباشی بیان داشت: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد باشند اما فقط در صورت بیکاری و نداشتن بیمه و البته دارا بودن مهارت، می توانند از وام اشتغال برخوردار باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردانی که شغل و بیمه ندارند نیز میتوانند وام دریافت کنند و همچنین اولویت بعدی مربوط به پسران مجردی است که دارای کارت پایان خدمت و مهارت بوده و خانواده آنها نیز از تمکن مالی برخوردار نباشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با اشاره به شرایط وام خودکفایی گفت: وام خودکفایی وام ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و براساس قوانین بانک انجام می‌شود.

دهباشی اظهار داشت: تمامی افرادی که در هفته دفاع مقدس تقاضای وام اشتغال داشته باشند و از شرایط لازم برخوردار باشند می توانند وام بگیرند و تاکنون با مشکل اعتبار مواجه نبوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: از زحمات و همکاری بی شائبه مجموعه بانک‌ها در جهت ایجاد اشتغال پایدار و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا