رئیس اداره بهزیستی فیروزکوه عنوان کرد:

پرداخت ۳۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی فیروزکوه گفت: در سال گذشته ۳۷ پرونده اعطای تسهیلات اشتغالزایی تشکیل داده‌ایم که در حوزه مشارکت‌های مردمی ۳۰ پرونده منتج به دریافت تسهیلات شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی فیروزکوه در خصوص اقدامات حمایتی از جامعه هدف بهزیستی در فیروزکوه گفت: مقصد ساکنین فیروزکوه برای انجام خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی به شهرستان های مجاور از جمله دماوند، سمنان و قائم شهر بود؛ همین موضوع باعث شد با مساعدت و مجوز اداره بهزیستی ۲ مرکز فیزیوتراپی در ۲ نقطه از شهر توسط بخش خصوصی راه اندازی شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطر نشان کرد: این مراکز با شرایط ویژه به مؤسسات مربوطه تحویل شده است؛ به طور مثال به مددجویان و افراد دارای معلولیت که توسط بهزیستی معرفی شوند یا ۵۰ درصد تخفیف یا خدمات رایگان ارائه می شود؛ مکان‌های مذکور کاملا مناسب سازی شده و با پراکندگی خاصی به جامعه هدف سازمان در فیروزکوه سرویس دهی می‌کنند.

عموزاده تعداد پرونده های مستمری بگیران حوزه توانبخشی را ۴۰۰ عدد اعلام کرد و افزود: در حوزه اجتماعی یکصد و ۱۴ پرونده مستمری، توانبخشی ۸۰ پرونده و حوزه اجتماعی ۵۰ پرونده در نوبت برقراری مستمری از سازمان بهزیستی قرار دارند که از همین جا از متصدیان این امر در مراجع فرادستی، تقاضای مساعدت نموده تا این افراد بتوانند از خدمت دریافت مستمری بهره مند شوند.

وی هم چنین اذعان داشت: گروه‌های همیار در قالب زنان سرپرست خانوار نیز راه اندازی شد که در این زمینه گروه‌های ۵ نفره آشپزی، خیاطی و فروش لباس زنانه همیارانی هستند که ما را در راه خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار مساعدت می‌کنند.

عموزاده به تشریح خدمات مجتمع روستایی ولی الله غندالی در روستای حصاربن پرداخت و تصریح کرد: خدمات بهزیستی در روستاهای شهرستان فیروزکوه توسعه می‌یابد و در صدد هستیم جامعه هدف را در کمترین زمان ممکن به خدمات بهزیستی متصل کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی پرداخت کردیم، تاکید کرد: در همین راستا در سال گذشته ۳۷ پرونده اعطای تسهیلات اشتغالزایی تشکیل داده‌ایم که در حوزه مشارکت‌های مردمی ۳۰ پرونده منتج به دریافت تسهیلات شد و با نظارت‌های پیگیرانه و بازدیدهای دوره‌ای از طرح‌های اشتغالزایی مشخص شد بیش از ۹۰ درصد تسهیلات، در جای خود مورد استفاده قرار گرفته و این نوید توسعه اشتغال در میان خانواده بهزیستی فیروزکوه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا