مستقیمان:

پیروزی و مقاومت ملت ایران الگویی برای ملت های آزاده جهان است

استاد دانشگاه گفت: پیروزی و مقاومت ملت ایران بعنوان یک الگو برای ملت های آزاده جهان می باشد و ملت ها بیدار شدند و فهمیدند که می توان در مقابل زورگویی زورگویان عالم ایستاد و با وحدت و اتکال به خداوند متعال، به اهداف بلند رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مستقیمان، استاد دانشگاه در خصوص آزادی خرمشهر تصریح کرد: امام (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا یقین داشتند که دست و قدرت خداوند با ملت و پشتیبان امت است؛ امام (ره) در هر حال رضای خداوند را مدنظر داشتند؛ به بیان دیگر رمز موفقیت امام و امت به تعبیر ایشان ایمان و وحدت ملت بوده است، در عین حال رمز بقا انقلاب نیز همین دو عامل است.

وی در ادامه افزود: برای امام (ره) رضا، صبغه و رنگ الهی داشتن از هر چیزی مهمتر بوده است؛ آن چیزی که امام و شهدا را ماندگار کرده، اخلاص ایشان بوده ورمز پیروزی جبهه مقاومت، ایمان و وحدت بوده و است؛ البته باید توجه داشت که وحدت در محوریت دین مهم است و هر وحدتی مراد نیست، وحدتی ارزشمند است که در محور دین باشد.

مستقیمان خاطر نشان کرد: خداوند متعال می فرمایند واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید؛ منظور از حبل الله، قرآن و اهل بیت (ع) می باشند؛ جالب است که قرآن کریم و اهل بیت (ع) به ریسمانی تعبیر شدند که ما را به سرمنزل مقصود می رسانند.

وی اذعان داشت: پیروزی و مقاومت ملت ایران بعنوان یک الگو برای ملت های آزاده جهان می باشد و ملت ها بیدار شدند و فهمیدند که می توان در مقابل زورگویی زورگویان عالم ایستاد و با وحدت و اتکال به خداوند متعال، به اهداف بلند رسید.

این استاد دانشگاه در پایان بیان داشت: در جنگ تحمیلی، نگاه رزمندگان عزیز به آسمان و یاری خداوند بوده نه به کدخدا و آمریکا؛ متاسفانه در جنگ اقتصادی که در آن هستیم نگاه دولتمردان به آمریکاست و نه به آسمان و خداوند!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا