پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری فیروزکوه با دستور کار انتخابات

اولین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات ریاست جمهوری با حضور محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، درزی رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه، حجت الاسلام شجاع، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان و دیگر اعضا در دادگستری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه، درزی رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه در این جلسه رصد فضای مجازی را از مهم‌ترین اقدامات دانست و گفت: مسئولین متولی حتما فضای رسانه‌ایی و مجازی را رصد کنند و گزارش‌های لازم را در اسرع وقت به ستاد اعلام کنند و در این خصوص اگر کسی بخواهد امنیت روانی مردم شهرستان را برهم زند با متخلفین بر اساس قانون به شدت برخورد خواهد شد که به همین منظور شعبه ویژه رسیدگی به این تخلفات تعیین شده است.

رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه ضمن تشکر از رسانه‌هایی که به برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم تلاش می‌کنند گفت: رسانه‌های شهرستان در راستای تشویق مشارکت حداکثری و امیدآفرینی مردم در انتخابات گام برداشته و به امر برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و از نشر مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود جلوگیری کنند.

محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در این جلسه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در تمامی انتخابات بر چهار محور اصلی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم تاکید دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حفاظت از رأی مردم را بسیار با اهمیت می‌دانند و می‌فرمایند حتی یک رأی مردم حق‌الناس است و باید از آن حفاظت شود.

حیدری منش در ادامه با اشاره به اینکه تمامی مسئولین امر مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند، گفت: هیئت‌های نظارت و هیئت‌های اجرایی در خصوص برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند و از آرا مردم به بهترین نحو محافظت کنند.

وی افزود: رعایت اخلاق و تقوا به دور از توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی موجب برگزاری انتخابات سالم‌تر می‌شود تا مردم بر اساس توانایی و برنامه‌های نامزدها یک انتخاب اصلح را انجام دهند.

وی در ادامه به موضوع عدم استفاده از امکانات دولتی و نهاد‌ها تاکید کرد و گفت: حتما نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و گزارش‌های خود را در اسرع وقت به ستاد اعلام تا سریعا برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا