نماینده مردم دماوند و فیروزکوه:

پیگیری پروژه های عمرانی در بحث فعالیت های فرهنگی- هنری منشاء خدمات موثر و ارزشمند است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه گفت: تجهیز و تکمیل بناها و مجتمع های فرهنگی- هنری شهرستان های دماوند و فیروزکوه و پیگیری پروژه های عمرانی در بحث فعالیت های فرهنگی و هنری منشاء خدمات موثر و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه دیدار و گفت و گو کرد.

این نشست با حضور سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه و عبداله بیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند برگزار شد و در خصوص مسائل و مشکلات، برنامه های فرهنگی و هنری دو شهرستان توضیحات جامعی ارائه و گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگ، هنر و رسانه در سال گذشته و برنامه های پیش رو به خصوص در ایام کرونا و وضعیت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ارائه شد.

احد جاودانی در این دیدار، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، شرایط اعتباری و نیز فعالیت های فرهنگی -هنری ارائه کرد و خواستار حمایت نمایندگان از فرهنگ و رفع نیازهای این بخش شد.

وی با اشاره به تنوع فعالیت ها و وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و از طرفی کمبود نیروی انسانی و اعتبارات این اداره افزود: علی رغم محدودیت ها و کمبود ها تلاش کردیم در حد توان و بضاعت فعالیت های توسعه بخشی را انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم چنین بیان داشت: ساختار نیروی انسانی و اعتباری این اداره با توجه به گستردگی ماموریت ها متناسب نیست و فعالیت های فرهنگی و هنری نیازمند توجه و حمایت و نگاه ویژه ای در سطح کلان کشور می باشد.

همچنین سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، خاطر نشان کرد: حوزه فرهنگ بسیار وسیع است؛ تجهیز و تکمیل بناها و مجتمع های فرهنگی- هنری شهرستان های دماوند و فیروزکوه و پیگیری پروژه های عمرانی در بحث فعالیت های فرهنگی و هنری منشاء خدمات موثر و ارزشمند است.

وی در ادامه افزود: وظیفه همه است که به مسائل فرهنگی جامعه توجه بیشتر نموده و در این راستا هرگونه حمایت و پیگیری که لازم باشد را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا