بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از مناطق سیل‌زده فیروزکوه و دماوند؛

کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از سیل احیا می‌شود

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در جریان بازدید از مناطق و روستاهای سیل‌زده شهرستان فیروزکوه و دماوند، از احیای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از سیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز از بنیاد برکت، محمد ترکمانه با اشاره به وجود گل‌ولای در باغ‌های شهرستان های فیروزکوه و دماوند گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا با به‌کارگیری بیل‌های مکانیکی، گل‌ولای موجود از باغات کشاورزی خارج شود.

ترکمانه تاکیدکرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچون سنوات گذشته بخشی از لوازم خانگی آسیب‌دیده و از بین رفته مردم را تامین و به آن‌ها تحویل خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین نسبت به تامین تعدادی از دام‌های تلف شده در جریان سیل متعهد است و خسارت دامداران و کشاورزان را جبران خواهد کرد.

ترکمانه با تاکید بر خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی و امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل‌زده فیروزکوه خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورت اعلام نیاز استانداری و فرمانداری، یکی از بیمارستان‌های سیار ستاد اجرایی فرمان امام به این مناطق اعزام و مستقر شود.

مدیرعامل بنیاد برکت در پایان خاطرنشان کرد: از ساعات اولیه وقوع سیل در فیروزکوه و دماوند، اقلام ضروری اولیه از جمله آب آشامیدنی و مواد غذایی به این مناطق ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا