سیر خبر داد؛

کسب رتبه سوم دبیرستان فاطمه زهرا (س) فیروزکوه در جشنواره استانی نوجوان سالم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: این جشنواره با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در مدارس کشور و در تمامی دوره‌های تحصیلی در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه‌محور برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ضمن عرض تبریک و قدردانی از دست‌اندرکاران کسب این موفقیت گفت: با اعلام نتایج یازدهمین دوره جشنواره “نوجوان سالم” که به منظور هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت “خانه” و “مدرسه” برای پیشگیری، مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان برگزار شد، آموزشگاه فاطمه زهرا (س) شهرستان فیروزکوه رتبه سوم را در میان مدارس شهرستانهای استان تهران به خود اختصاص داد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در مدارس کشور و در تمامی دوره‌های تحصیلی در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه‌محور برگزار می‌گردد که دبیرستان فاطمه زهرا (س) توانست رتبه سوم در بخش تشکیل گروه‌های همیار اجتماعی و حفظ و پایدارسازی آنها در بخش ابتکارات جامعه‌محور را به خود اختصاص دهد.

مدیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: همه ساله آموزش و پرورش به منظور آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌هایی تحولی را در سطح مدارس اجرا می‌کند.

سیر تصریح کرد: در چنین برنامه‌ها و جشنواره‌هایی ضرورت آگاهی دادن به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان، توانمندسازی و خودمراقبتی با توجه به رشد آسیب‌های اجتماعی به ویژه در سالهای اخیر و دوران همه‌گیری کرونا دوچندان می‌شود. امیدواریم با هم‌افزایی و تقویت تعامل نهادهای مرتبط با حوزه آسیب‌های اجتماعی، برای دوران پساکرونا شاهد اجرای برنامه‌های مطلوب و منسجم‌تر در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا