کشف وضبط ۲۰۰۰ قطعه اسکناس ۵۰ دلاری تقلبی در شهرستان فیروزکوه

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران از کشف ۲ هزار دلار تقلبی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ حسن شاکری، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران از کشف ۲ هزار دلار تقلبی در شهرستان فیروزکوه خبر داد و تصریح کرد: با اعلام تماس شهروندی مبنی بر حضور یک خانم و آقا در سطح شهر و فروش دلار به قیمت پایین‌تر از ارزش واقعی آن موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ شاکری افزود: با اقدام به موقع پلیس این دو نفر در حین خروج از شهرستان دستگیر شدند و از آن‌ها ۲۰۰۰ قطعه اسکناس ۵۰ دلاری کشف و ضبط شد.

وی گفت: ارزش ریالی این دلار‌های تقلبی به پول رایج کشورمان بیش از ۲۰ میلیلارد ریال تخمین زده می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی فیروزکوه خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف دلار‌های تقلبی به مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال اسکناس‌های یک میلیون ریالی و پانصد میلیول هزار ریالی تقلبی که دو نفر در سطح صنوف شهرستان توزیع کرده بودند کشف و ضبط شد.

سرهنگ شاکری بیان داشت: این دو نفر با قرار دادن پول‌های تقلبی ایرانی لابه لای پول‌های اصلی اقدام به خرید کالا و اجناس و خرج کردن این پول‌های تقلبی می‌کردند.

فرمانده نیروی انتظامی فیروزکوه به شهروندان توصیه کرد تا هشیار باشند و گول این افراد سودجو را برای کسب درآمد بیشتر نخورند و در صورت مشاهده موارد این چنینی مراتب را به پلیس ۱۱۰ فیروزکوه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا