رئیس اداره دامپزشکی فیروزکوه خبر داد؛

کشف ۵۰۰‌ کیلو گوشت قرمز غیر قابل مصرف در فیروزکوه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از کشف ۵۰۰‌ کیلو گوشت قرمز غیر قابل مصرف در فیروزکوه با همکاری ماموران نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محسن‌حمیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت و غیرقابل مصرف انسانی در فیروزکوه با همکاری ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارتهای بهداشتی گفت: این حجم از گوشت در خودرویی فاقد شرایط حمل (خودروی سواری ۴۰۵) که بدون مجوز حمل قرنطینه‌ای در مسیر جاده تهران – فیروزکوه بوده است.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با مقام محترم قضایی و تشکیل پرونده، کل محموله ضبط و متهم به مراجع ذی صلاح جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد.

حمیدی افزود: با توجه به اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی از ۱۰ اسفند ماه سال جاری، این اداره با بهره گیری از پرسنل دامپزشکی و با تشکیل گروه‌های عملیاتی ثابت و سیار، تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام تعطیل و منتهی به سال جدید در تمامی نقاط شهرستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان محترم کلیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و هرگونه موارد غیر بهداشتی را به شماره تلفن ۷۶۴۴۲۰۰۴ اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه در پایان‌ خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان تا ۴ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا