مسئول بسیج اصناف شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

کمک مومنانه بسیج اصناف به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسئول بسیج اصناف شهرستان فیروزکوه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمک های مومنانه در قالب توزیع سبد کالا بین مددجویان شهرستان فیروزکوه در دستور کار بسیج اصناف قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید امین حسینی، مسئول بسیج اصناف شهرستان فیروزکوه، در خصوص اقدامات در هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمک های مومنانه در قالب توزیع سبد کالا بین مددجویان شهرستان فیروزکوه در دستور کار بسیج اصناف قرار گرفت؛ این اقدام در هفته دفاع مقدس انجام شد.

حسینی با تاکید بر این که اصناف همواره با منش اسلامی و انقلابی خود چالش های پیچیده سال های جنگ و تحریم را مدیریت نموده، خاطر نشان کرد: این قشر ولایتمدار حامی بزرگ انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند؛ عملکرد مثبت و تحسین برانگیز بازاریان و اصناف در ایجاد نظم و ثبات اقتصادی و جلب اعتماد اجتماعی بعد از انقلاب خصوصاً در ۸ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

مسئول بسیج اصناف شهرستان فیروزکوه افزود: از دیگر اقدامات بسیج اصناف می توان به نشر و نصب تراکت در واحدهای صنفی شهرستان، دیدار خانواده شهدا، تقدیر از تعدادی کسبه شهرستان، غبارروبی مزار شهدا اشاره کرد که در هفته دفاع مقدس در حال انجام و برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا