امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

گلایه شدید از وضعیت گردشگری شهرستان فیروزکوه/اداره صمت اقلام ضروری مردم را به موقع تأمین کند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مردم از وضعیت گردشگری شهرستان به شدت گلایه مند هستند و انتظار دارند این وضعیت ساماندهی شود؛ انتظار مردم این است که به بازار نظارت بیشتری شود و اقلام ضروری مردم به موقع تأمین شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: یاد مرگ و قیامت، باعث می‌شود علقه انسان به دنیا کم شود و کمتر گناه کند، لذا پیامبر فرمود “زیرک ترین مردم کسی است که زیاد یاد مرگ کند و خودش را آماده تر کند.”

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به علل عمده قطعی برق بیان داشت: سه دلیل عمده قطعی برق، گرمای بی سابقه در نیم قرن اخیر و بالا رفتن مصرف برق، تداوم خشکسالی و از مدار خارج شدن نیروگاه های آبی و عمل نکردن دولت مستقر به تکلیف خود نسبت به ایجاد ظرفیت جدید نیروگاهی است.

وی خاطر نشان کرد: دولت باید شرایط کنونی را مدیریت کند تا فشار کمتری به مردم بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری اذعان داشت: برای کمک به هموطنان خود، حتی الامکان در مصرف برق صرفه جویی کنیم تا از این شرایط عبور کنیم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: در حادثه گوهرشاد، تعداد زیادی از مردم برای دفاع از “عفاف و حجاب” به شهادت رسیدند تا این گوهر معنوی به بانوان ما برسد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: بانوان کارمند و رؤسای ادارات در جامعه الگو هستند و باید به مسئله “عفاف و حجاب” توجه زیادی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه تصریح کرد: انتصاب جناب مهندس کیا را به ریاست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریک میگوییم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه درخصوص ظرفیت گردشگری در این شهرستان، بیان داشت: شهرستان فیروزکوه، بهترین ظرفیت گردشگری را دارد، ولی بخاطر کوتاهی و بی توجهی برخی مسئولان این فرصت بزرگ به یک تهدید تبدیل شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی، شاهد آلوده شدن آب آشامیدنی مردم، زیان به اراضی کشاورزی و آسیب های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری درخصوص گلایه مندی مردم از وضعیت گردشگری در فیروزکوه خاطر نشان کرد: مردم از وضعیت گردشگری شهرستان به شدت گلایه مند هستند و انتظار دارند این وضعیت ساماندهی شود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار داشت: انتصاب جناب مهندس حسینی را به ریاست اداره صمت شهرستان تبریک می‌گوییم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: انتظار مردم این است که به بازار نظارت بیشتری شود و اقلام ضروری مردم به موقع تأمین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا