گلباران بهشت سجاد فیروزکوه به مناسبت ایام الله دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گلزار شهدای شهرستان فیروزکوه با حضور مسئولین شهرستان گلباران شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر گلزار شهدای فیروزکوه با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولین شهرستان عطرافشان و گلباران شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در این مراسم گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) صبور بود و توانست در برابر مشکلات و امتحانات الهی خوش بدرخشد و الگویی جاودانه گردد.

وی اظهار داشت: امروز حضرت زهرا (س) برای همه ما الگو است، ایشان ولایتمدار و حامی و پیرو ولایت بود و اولین شهیده راه ولایت شد؛ انقلاب و شهدا ما راه حضرت فاطمه زهرا (س) رفتند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: حقیقتاً فجرِ ما فجر فاطمی بود، همانطور که حضرت فاطمه زهرا (س) برای حمایت از ولایت همه کار کرد، امروز این امر وظیفه ما است؛ پشتیبانی از ولایت رمز پیروزی ما بوده و همچنین پیروی از ولایت رمز جاودانگی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری عنوان کرد: انقلاب ما بر پایه دستورات اسلامی بود؛ شهدا که رفتند کار حسینی هستند و ما که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم وگرنه در راهِ یزید هستیم؛ همانطور که حضرت زهرا (س) از انقلاب حسینی پاسداری کرد و اگر حضرت زینب (س) نبود کربلا در کربلا می ماند و پیام عاشورا به دنیا نمی رسید.

این مقام مسئول افزود: امروز وظیفه ما است که در مسیر انقلاب حرکت کنیم و از این انقلابی که به برکت خون شهدا به بار نشسته حفاظت کنیم.

امام جمعه فیروزکوه ضمن قرائت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: حفظ نظام از اوجد واجبات است، همه ما وظیفه داریم از این نظامی که می تواند زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ،حفاظت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در مقابل شهدا مسئول هستیم و باید شبانه روز به این انقلاب و نظام خدمت کنیم، مسئولی در هر جایگاهی که قرار دارد وظیفه خود را بداند و مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلگرم کند؛ امروز بزرگ ترین معروف ما خدمت به انقلاب و نظام است.

گفتنی است؛ در ادامه این آیین فرماندار به همراه امام جمعه و‌ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با حضور در حسینیه مزار شهدای بهشت سجاد با بانوان بسیجی گردان کوثر دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا