رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه:

یکی از تاثیرات و معجزات شهادت حاج قاسم سلیمانی، نزدیک کردن دلها به یکدیگر بود

رئیس بنیاد شهید فیروزکوه گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز کار با اخلاص، عمل صالح، فردی که بصیرت را برای همگان معنا کرد و به معنای واقعی سرباز و ولایت پذیر، بود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه گفت: امیدواریم تاثیر خونِ شهید سلیمانی در بلند مدت، کوتاه شدن دستِ استکبار جهانی در منطقه باشد که آرزوی سردار شهیدمان بود و مطمئن هستیم که محقق خواهد شد.

وی درباره تاثیر خونِ شهید سلیمانی اظهار داشت: دقیقاً زمانی شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد، که با توجه به نزدیک شدن به انتخابات کشمکش های سیاسی میان احزاب به وجود آمده بود که باعث دلسردی بعضی از مردم شد، اما خونِ شهید بزرگوار باعث شد که هر فردی با هر نگرش سیاسی، مذهبی و فرهنگی، گردِ هم آیند و حداقل با حضور خود در پاسداشت خونِ شهیدی که برای دفاع از کیان و عزت اسلامی در برابر جبهه کفر قیام کرده بود، ایشان را تکریم کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاثیر و یکی از معجزات شهادت حاج قاسم سلیمانی این است که دلها را به هم نزدیک کرد.

نیکدل خاطر نشان کرد: خداوند رحمان در قرآن کریم راهِ رستگاری را بیان کردند، افراد فاضل و حکیمی مانند سردار سلیمانی این اشارات قرآن کریم و ائمه اطهار را دریافت می کنند و در زندگی شخصی و اجتماعی خود به کار می گیرند، افرادی هم هستند که به سادگی از کنارِ آن اشارات می گذرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه عنوان کرد: همانطور که خداوند متعال فرمودند کار را با اخلاص و برای رضای خداوند انجام دهیم، در احادیث هم آمده است که اگر انسان دل خود را به خداوند بدهد، خداوند او را محبوب دلِ دیگران می کند، شهید سلیمانی نمونه بارز کار با اخلاص، عمل صالح، فردی که بصیرت را برای همگان معنا کرد و به معنای واقعی سرباز و ولایت پذیر، بود.

وی افزود: اخلاص، سادگی و بی ریا بودن سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شد که خداوند رحمان هم ایشان را نزد مردم رفیع قرار دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی این بود که به دشمن قسم خورده نباید اعتماد کرد و باید از دشمن چشم پوشید، امیدی به دشمن نداشت و تمام توانِ خود را معطوف به سرمایه های داخلی کنیم.

نیکدل اظهار داشت: سردار سلیمانی به تمام معنا با همرزمان شهید خود در بخش های مختلف، همچون شهید تهرانی مقدم در بخث موشکی و شهید فخری زاده ثابت کردند که فقط باید بر ظرفیت ها و نیروهای توانمند و حزب اللهی و بسیجی داخلی تکیه داشته باشیم، همچنین این تنها راهِ برون رفت از بن بستی است که دشمن می خواهد برای ما به وجود بیاورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا