فرماندار فیروزکوه:

۱۶ طرح اقتصادی و عمرانی فیروزکوه در هفته دولت افتتاح می‌شود ۱۶ طرح اقتصادی و عمرانی فیروزکوه در هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار فیروزکوه گفت: همزمان با هفته دولت ۱۶ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۷۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سطح فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، محمد حیدری منش عصر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۱۶ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۷۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سطح فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد و یکی از فواید افتتاح طرح‌ها در سطح شهرستان ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵۰۰ نفر است.

وی با اشاره به سیل اخیر در سطح فیروزکوه و مشکلات ایجاد شده، گفت: با وجود مسائل سیل از برنامه‌های هفته دولت غافل نشدیم و هماهنگی‌های لازم در قالب چهار جلسه برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته دولت شکل گرفت.

فرماندار فیروز کوه با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت افزود: در حوزه آب و فاضلاب در بخش مرکزی روستاهای مهن، کندیان، کرکبنه و طرود در مسیر آبرسانی قرار دارند و در بخش ارجمند یک مخزن با ظرفیت ۱۲۶ مترمکعب توسعه و باز سازی شده است.

حیدری منش از نصب دوربین‌های پلاک خوان و نظارتی در روستاها خبر داد و عنوان داشت: به منظور بالا بردن ضریب امنیت نصب دوربین‌ها در دستور کار دهیاران قرار گرفته است.

وی با اشاره به طرح‌های شهرداری فیروزکوه، بیان داشت: آسفالت معابر سطح شهر، پیاده رو سازی، بازسازی و تکمیل آب نماهای شهر، ساخت المان مقبره شهید گمنام، بازسازی و تجهیز وسایل پاک ها توسط شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شده است. وی ادامه داد: بنیاد مسکن اجرای آسفالت روستای امین آباد، اهنز و ورسخواران با همکاری دهیاری‌ها، اجرای طرح هادی روستاهای زرمان، وزنا، دیوار حایل روستای مزداران را اجرا کرده است.

فرماندار فیروز کوه گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان نیز یک پروژه اقتصادی را با هدف کمک به توسعه صنایع دستی در هفته دولت افتتاح می‌کند. حیدری منش ضمن تقدیر از مدیران شهرستان، اظهار داشت: طرح‌های قابل افتتاح در سطح شهرستان در هفته دولت به همت مسئولان شهرستان اجرا شده و به بهره برداری می‌رسد تا خدمات رسانی بیشتر و بهتری به شهروندان داشته باشیم. وی ادامه داد: پروژه فیبر نوری توسط اداره مخابرات به طول ۲۲ کیلومتر در سطح شهر فیروزکوه اجرا شده است.

حیدری منش عنوان داشت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روکش آسفالت محورهای سیل زده سیمین دشت، روکش آسفالت و بهسازی محورهای روستایی، احداث راه روستایی گچه، احداث انبار نمک گدوک، روکش آسفالت بزرگراه دماوند- فیروزکوه، احداث نمازخانه بین راهی گدوک، تعمیر و مرمت پل‌های نمرود بوده است.

وی در خصوص حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: مرمت و کنترل سیل در حوزه آبخیز مزداران، آتشان و آبخیزداری و آبخوان داری حوزه آبخیز مزداران در حال اجرا می‌باشد.

فرماندار فیروز کوه گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ایران قوی پا به عرصه خدمت گذاشت و بر تغییر و تحول رویکردها تاکید دارد.

حیدری منش ادامه داد: شفاف سازی، تمرکز مبارزه با فساد، تمرکز بر دولت الکترونیک، پیش بینی و پی گیری فساد اداری، پیگیری اموال تملیکی، شفاف سازی حقوق مدیران دولتی، جلوگیری از پنهان کاری و رانت خواری در دولت سیزدهم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در هر دولت، ریل گذاری برای آینده انجام می‌شود، اظهار داشت: در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم علاوه بر ریل گذاری و سازماندهی اتفاق افتاده است.

حیدری منش ادامه داد: اقدامات اثرگذاری در حوزه مردمی سازی دولت، توسعه دیپلماسی اقتصادی پیگیری تعامل عزتمندانه با کشورهای دیگر در دولت شکل گرفته که ملموس و قابل تکیه است.

وی تاکید کرد: مسئولان با کار جهادی برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم در راستای سیاست‌های دولت مردمی اقدامات ارزشمندی را انجام بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا