فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه:

۲ گردشگر مفقودشده در روستای درده پیدا شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، از پیدا شدن گردشگران مفقود شده در روستای درده فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ بهزاد عبدیان، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، از پیدا شدن گردشگران مفقود شده در روستای درده فیروزکوه خبر داد و گفت: روز گذشته یک اکیپ ۱۳نفره از گردشگران جهت تفریح و گردش به آبشار منطقه درده عزیمت می نمایند؛ در مسیر بازگشت ۲ نفر از گردشگران به دلیل نامعلومی مفقود می گردند که پس از جستجوی ۲ ساعته توسط همراهان هیچ گونه نتیجه ای جهت یافتن افراد حاصل نمی گردد.

فرمانده انتظامی فیروزکوه اشاره داشت: لذا یکی از گردشگران با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع مفقودیت را عنوان می نماید.

سرهنگ عبدیان در ادامه خاطر نشان کرد: سریعاً یک تیم از عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه به محل اعلامی اعزام و با همکاری تعدادی از اهالی پس از جستجوی ۵ ساعته نهایتاً در ساعت ۱ بامداد ۲ نفر گردشگر شناسایی و پیدا می گردند.

وی در پایان اذعان داشت: از دستگاه های مسئول خواستاریم جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و جلوگیری از ورود به مناطق گردشگری بدون مجوز، برنامه ریزی و نظارت های لازم صورت گیرد تا شاهد موارد دلخراش نظیر جنگل های شمال نباشیم و توصیه های ایمنی در ورودی این مناطق نصب و اطلاع رسانی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا