۳۶ هزار مترمربع زمین کشاورزی در فیروزکوه آزادسازی شد

رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: ۳۶ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به ارزش ۱۳ میلیارد تومان آزادسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، سید ولی الله حسنی گفت: با دستور مقام قضایی ۱۷ مورد تخریب در حوزه فنس‎ کشی، محوطه سازی وساخت بنا اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای احکام گذشته، اظهار داشت: تعداد زیادی از تخریب ها مربوط به احکامی است که از گذشته باقی مانده بود و در حال اجرای احکام گذشته وآزاد سازی اراضی هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فیروز کوه ادامه داد: جهاد کشاورزی شهرستان در چارچوب و ضوابط قانونی به شهروندان کمک می کند و متقاضیان قبل از هر گونه اقدام به ساخت و ساز، فنس کشی و احداث استخر از این اداره استعلام بگیرند تا در آینده متحمل خسارت و ضرر و زیان بابت اجرای حکم تخریب نشوند.

این مسئول افزود: شهروندان اداره جهاد کشاورزی و سایر دستگاهها نظیر بخشداری و دهیاری را همراه خود و نه مقابل خود ببیند و برای هر گونه ساخت و ساز درخواست مجوز کنند.

حسنی اضافه کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که با توجه به قوانین و مقررات موجود به ساخت و ساز اقدام کنند تا با همراهی جهاد کشاورزی با رعایت قانون نسبت به ساخت و ساز و یا اراضی که نیاز به تغییر کاربری دارد،اقدام کنند.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا