سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه:

۷ بیمار کرونایی در فیروزکوه/اعمال محدودیت با توجه به شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه گفت: از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون تست کرونای ۱۰۸ نفر از مراجعه کنندگان در این شهرستان مثبت اعلام شده است.

دکتر مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه ، در گفت و گو با پایگاه خبری دیمه نیوز، در خصوص تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان گفت: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در فیروزکوه ۷ بیمار است که می توان گفت از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون تست کرونای ۱۰۸ نفر از مراجعه کنندگان در این شهرستان مثبت اعلام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: رنگ بندی ها بر اساس سفید، زرد و قرمز هر ۲۱ روز اعلام می شود و فیروزکوه طبق آخرین وضعیتی که اعلام شد، در وضعیت زرد قرار دارد ولی اگر شهروندان به رعایت پروتوکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی پایبند نباشند و وضعیت فیروزکوه به حالت قرمز برسد بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا شهرستان به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

دکتر رجب ترقی در خصوص اعمال برخی محدودیت ها در راستای شیوع ویروس کرونا بیان کرد: حسب نامه وزیر محترم کشور و با توجه به شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ در کلان شهر تهران محدودیت هایی به مدت یک هفته از تاریخ ۹۹/۴/۲۱ اجرایی می شود.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: مصادیق مشمول محدودیت اعم از فعالیت باشگاه های ورزشی پر برخورد علی الخصوص کشتی، ورزش های رزمی و موارد مشابه، فعالیت مراکز تفریحی آبی، باغ وحش، شهربازی و استخرهای سر پوشیده، فعالیت باشگاه های بدنسازی، برگزاری نماز جمعه، برگزاری هر گونه مراسم فرهنگی، مذهبی و همایش ها، فعالیت کافه، کافی شاپ، قهوه خانه، چایخانه و تالارهای پذیرایی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در پایان تاکید کرد: بدیهی است در صورت ادامه شیوع گسترده بیماری موارد فوق الشاره مجددا تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا