هفته دوم مهرماه؛ هفته فرهنگی فیروزکوه

در گرامیداشت هفته فرهنگی فیروزکوه از چهره های ماندگار ، فرهیختگان و خانواده های شهدای این شهرستان تقدیر می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه فرماندار فیروزکوه در نشست هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی این شهرستان که با حضور معاونین فرمانداری، بخشدار ارجمند و دیگر اعضا در فرمانداری تشکیل شد گفت: یکی از مباحث سال‌های قبل راه اندازی مجمع توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بود که امسال برآیندهای آن را در هفته فرهنگی خواهیم داشت.

حیدری منش افزود: معرفی و شناسایی جاذبه های اقتصادی و فرهنگی شهرستان که بتواند ظرفیت جدیدی را برای سرمایه گذاران در منطقه ایجاد کند،  در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: نمایشگاهی با محوریت هفته فرهنگی فیروزکوه و نمایش دستاوردهای آن در آستان امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان در طول این هفته برپا خواهد شد.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه تصریح کرد: نمایش و معرفی اسناد و تصاویر قدیمی و قابلیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف راه آهن، حمل و نقل و صنعت مد نظر قرار دارد.

حیدری منش گفت: با توجه به همزمانی برداشت محصولات کشاورزی مانند انار، گردو و سیب زمینی در هفته دوم مهرماه، هفته فرهنگی فیروزکوه مغتنمی برای معرفی پتانسیل‌ها و قابلیت بسیار در بخش کشاورزی می باشد.

هفتم تا سیزدهم مهر ماه بعنوان هفته فرهنگی فیروزکوه نامگذاری شده و هر ساله برنامه‌های مختلفی در طول این هفته اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا