آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی فیروزکوه برای برگزاری انتخابات پرشور و بدون دغدغه

فرماندار فیروزکوه در نشست شورای اداری این شهرستان که با محوریت انتخابات در فرمانداری برگزار شد؛ گفت : ادارات از روز پنج شنبه زیرساخت‌های لازم را برای شعب اخذ رأی بررسی و رفع عیب کنند و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی کامل به مردم در حوزه زیرساخت‌ها پیش‌بینی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حیدری منش اظهار داشت: مخابرات و ارتباطات مخابراتی موضوع اصلی در شعب اخذ رأی محسوب می‌شود چرا که احراز هویت افراد از طریق این خطوط بصورت آنلاین بررسی و تایید می‌شود.

وی گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در فیروزکوه، تمام دستگاههای امدادی و خدمات‌رسان شهرستان آمادگی کامل را داشته باشند و بدون هماهنگی از شهرستان خارج نشوند.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه تصریح کرد: در کشور عزیزمان هیچ تغییری در ساعت، زمان و روز برنامه انتخابات ایجاد نخواهد شد بخاطر همین هم باید همه تلاش‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و بدون دغدغه برای مردم‌مان انجام شود.

حیدری منش گفت: در کنار حضور حداکثری مردم، انتخاب اصلح باید مورد توجه همگان قرار گیرد و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، فردی به عنوان خادم ملت سرافراز ایران انتخاب شود‌.

وی افزود: اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارآمدی، نشاط و توانایی انجام کار‌، خستگی‌ناپذیری‌، استفاده از همکاران خوب و دارای صلاحیت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخل کشور از ویژگی‌های فرد و انتخاب اصلح است که مقام معظم رهبري بر آن تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا