دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه با بخشدار ارجمند

رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان فیروزکوه صبح امروز ۱۶ مردادماه با حضور در بخشداری ارجمند با اسماعیل پور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، بخشدار ارجمند در این دیدار حمایت از اقشار محروم جامعه را رسالت مهم کمیته امداد ذکر کرد و گفت: امام خمینی(ره) با نگاه الهی خود این نهاد مقدس را برای خدمت به اقشار محروم جامعه بنا نهاد و امروز ما شاهد خدمات درخشان کمیته امداد به مردم هستیم.

اسماعیل پور به موضوع اشتغال، مسکن و جهیزیه برای مددجویان هم اشاره و اظهار کرد: تسهیلات اشتغالزایی از اقدامات خوبی است که در کمیته امداد باعث اشتغال برای جامعه هدف و توانمند‌سازی آنها شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه‌ی کارکنان این نهاد، اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های گوناگون را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم تا رسیدن به وضعیت مطلوب که همان خودکفایی و پیشرفت محرومین و مستضعفین جامعه است این روند با شتاب بیشتری ادامه یابد.

در ادامه این دیدار دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فیروزکوه هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و وضعیت خدمات کمیته امداد به جامعه هدف ارائه کرد و با اشاره به همکاری، حمایت و مساعدت‌های بخشدار ارجمند در دهه کرامت و نیز تهیه بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند، با اهدای لوح سپاس از خدمات اسماعیل پور تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا