جشن صد سالگی شهرداری فیروزکوه را با کمک فرهیختگان شهرستان برگزار می‌کنیم

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: جشن صد سالگی شهرداری شهر فیروزکوه را در پیش داریم و با کمک فرهیختگان، فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه به بهترین شکل این جشنواره فرهنگی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد رضا شهرآشوب رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه اظهار داشت: در شورای دوره ششم شهر فیروزکوه به حوزه اجتماعی و فرهنگی و مسائل مربوط به آن توجه بیشتری شد و در تدوین بودجه فرهنگی برنامه های مختلفی با رویکرد افزایش ظرفیت ها، احیای فرهنگ شهر و نشاط اجتماعی در آن دیده شد و بخشی از این برنامه‌ها با حضور و هماهنگی نهادهای فرهنگی و مذهبی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: برپایی موکب در مناسبت‌های مختلف و اجرای برنامه‌ها و جشنواره های مختلف فرهنگی برای افزایش نشاط عمومی همچون شب های فیروزه‌ای، جشن عید ولایت، جشن وحدت، جشن عید غدیرخم و … با حضور پر شور شهروندان برگزار شده است.

شهرآشوب به دبیرخانه جشنواره صد سالگی شهرداری فیروزکوه اشاره و گفت: با همکاری و تعامل فرهیختگان، فعالان اجتماعی و هنرمندان فیروزکوه در حوزه فرهنگی و اجتماعی و نشاط شهروندی، جشنواره صد سالگی شهرداری فیروزکوه پیش‌بینی شده که فعالیت آن به زودی آغاز و در سال آینده اختتامیه و جشنواره پایانی اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه ادامه داد: کمیته‌های مختلف گردشگری، فرهنگی و اجتماعی، مذهبی، ورزشی، علمی و پژوهشی، رسانه و مراسمات مختلف برای جشنواره صد سالگی شهرداری فیروزکوه پیشنهاد شده که بلافاصله پس از انتصاب افراد، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

محمد رضا شهرآشوب گفت: کمک به هیئت‌های ورزشی، هیئت‌ها، نهادها و مراکز مردم نهاد در حد توان انجام و مجموعه مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی و آذین‌بندی و زیباسازی شهری هر سال بهتر از گذشته اقدام کرد.

ایشان در خصوص اقدامات و برنامه‌های حوزه زیباسازی اظهار داشتند: با فراخوان و دعوت از هنرمندان و استفاده از ظرفیت‌های بومی و مجموعه شهرداری در حوزه زیباسازی فعالیت‌هایی انجام شده که می‌توان به سقف نوری میدان راه آهن تا معلم، المان‌های نوروزی و مناسبتی، دروازه حرم، المان‌های میادین، المان ابتدای پل معبر ۱۸ متری، ترمیم المان‌های شهری و نورپردازی آن‌ها اشاره کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: اقدامات حوزه زیباسازی برای انجام تونل نوری در برخی معابر، نورپردازی و ترمیم المان آبشار روبروی پارک حرم و بازسازی المان میدان معلم دنبال خواهد شد و شورا و شهرداری از ایده‌ها و طرح‌های هنرمندان برای توسعه این بخش استقبال می‌کند.

وی تأکید کرد: بسیاری از پرونده‌های حقوقی شهرداری تعیین تکلیف شد و برای حفظ حقوق شهروندان و شهرداری با استفاده از مشاوران حقوقی مجرب، رفع مشکلات و پرونده‌های حقوقی در جریان قرار گرفت و در بسیاری از پرونده‌ها آراء صادر شد تا مطالبات شهرداری اخذ شود.

شهرآشوب تصریح کرد: برای رفع آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی محلات، بازدیدهای محله ای انجام و پیگیری انجام شد تا با اولویت محلات کمتر برخوردار و رفع عدالت در توزیع پروژه‌های عمرانی، مشکلات در حد توان مجموعه مدیریت شهری رفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا