فرماندار شهرستان فیروز کوه:

۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: در طول هفته دولت ۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۲۸۹ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد به خبرنگاران گفت: بیش از ۱۲ پروژه شهری همچون آسفالت معابر سطح شهر و شهرک آل یاسین، تقویت و اجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهر فیروزکوه، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محور ارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار و … توسط شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن اجرای طرح هادی روستای شادمهن،طارم، و دمی آقا را اجرا کرده است.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: اداره آب و فاضلاب نیز یک پروژه را با هدف ایجاد آب پایدار (احداث خط انتقال مهاباد) در هفته دولت افتتاح می‌کند.

حیدری منش ضمن تقدیر از مدیران شهرستان، اظهار داشت: طرح‌های قابل افتتاح در سطح شهرستان در هفته دولت به همت مسولان شهرستان اجرا شده و به بهره برداری می‌رسد تا خدمات رسانی بیشتر و بهتری به شهروندان داشته باشیم.

وی ادامه داد: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی خط ۲۰ کیلو ولت روستاهای مهاباد، خمده، محمودآباد توسط اداره برق با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و پانصد و پنجاه و یک میلیون تومان اجرا شده است.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان ادامه داد، در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روکش آسفالت محورهای سیل زده سیمین دشت، روکش آسفالت و بهسازی محور‌های روستایی (مهن،گچه،کتالان)، بهره برداری از روشنایی محور امین آباد، ایمن‌سازی نقاط پر تصادف شهرستان با اولویت امین آباد تا هرانده، روکش آسفالت بزرگراه دماوند_فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

حیدری منش در بخش صنعت با توجه به شعار سال رشد تولید با مشارکت مردم گفت، افتتاح شرکت آرمه بتن فیروزکوه در دستور کار قرار دارد.

در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز مرمت و کنترل سیل آبخیزهای شهرستان و همچنین حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش انجام شده است.

حیدری منش ادامه داد: شفاف سازی، تمرکز مبارزه با فساد، تمرکز بر دولت الکترونیک، پیش بینی و پیگیری فساد اداری، پیگیری اموال تملیکی، شفاف‌سازی حقوق مدیران دولتی، جلوگیری از پنهان‌کاری و رانت‌خواری در دولت سیزدهم شکل گرفت و در دولت چهاردهم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در هر دولت، ریل‌گذاری برای آینده انجام می‌شود، اظهار داشت: در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای خدمت‌رسانی به مردم علاوه بر ریل‌گذاری و سازماندهی اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: مسئولان با کار جهادی برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم در راستای سیاست‌های دولت مردمی اقدامات ارزشمندی را انجام بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا