نواخته شدن زنگ اول مهر با حضور فرماندار فیروزکوه

زنگ اول مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان فیروزکوه نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با سراسر کشور، آیین نمادین بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس فیروزکوه برگزار شد و زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ با حضور مسئولان شهرستان به صدا درآمد.

این مراسم در دبیرستان حضرت معصومه‌(س) فیروزکوه با حضور محمد حیدری منش فرماندار شهرستان، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه، فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از روسای ادارات برگزار شد.

خودباوری، اعتقاد به قابلیت‌ها و استعدادها و مسئولیت پذیری سرلوحه کار دانش آموزان قرار گیرد

فرماندار فيروزكوه در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: شما آينده‌سازان اين شهرستان و اين مرز و بوم هستيد و همانطور که زنان و دختران ما در دفاع مقدس در كنار ساير رزمندگان برای حفظ میهن عزیزمان از خودگذشتگی و ایستادگی کردند، شما هم برای اعتلای ایران عزیز تلاش کنید.

حیدری منش افزود: خودباوري به استعدادها، قابليت‌ها و تمرین مسووليت‌پذيري از مهمترین نکاتی است که دانش آموزان باید مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: باید مسووليت افكار، اعمال و رفتارهاي خود را پذيرفت، يادگيري مداوم را سرلوحه خويش قرار داد و حضور در فضاهاي آموزشي را مغتنم بدانيد و به آنچه دبيران محترم به شما انتقال مي‌دهند، توجه كنيد.

رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه گفت : دانش آموزان باید ببا همدلي و كار گروهي برای ایجاد خلاقيت، نوآوري و ایجاد ايده‌هاي نو تلاش کنند.

وی تاکید کرد: هر قدم شما، تلاش براي ساختن ايران آزاد و آباد و سربلند است و همان‌طور كه رزمندگان در طول دفاع مقدس تلاش كردند و خون خود را اهدا كرده‌اند، شما نيز با سلاح علم و دانش و با اميد و انگيزه، به سمت آينده‌اي بهتر حركت كنيد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا