روابط عمومی پلی میان مردم و مسئولان

گردآوری و انعکاس نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان فیروزکوه در فضای مجازی به فرماندار این شهرستان

مدیر روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه از مردم خواست با مشارکت فعال در رسانه‌های مجازی به بیان نقطه نظرات، سوالات، پیشنهادات و راهکارهای خود پیرامون مشکلات شهرستان بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، مهرداد حسینی مدیر روابط عمومی فرمانداری در این رابطه به خبرنگاران گفت: با توجه به گستردگی وسائل ارتباطی، فناوری‌های نوین و بهره گیری شهروندان از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای تلفن همراه به منظور بیان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات در خصوص موضوعات شهرستان قصد داریم تا به صورت هفتگی این نقطه نظرات را گردآوری و در اختیار فرماندار شهرستان قرار داده تا براساس اولویت بندی، موضوعات بررسی و دستورات لازم از طریق نماینده عالی دولت در شهرستان صادر شود.

 حسینی گفت، کارشناسان روابط عمومی فرمانداری، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ادارات در فضای مجازی فعال بوده و مسائل و مشکلاتی که توسط شهروندان محترم مطرح میشود را رصد و جمع آوری می‌کنند.

وی در پایان از همه  همشهریان خواست به همین منظور، با مشارکت فعال در رسانه‌های مجازی به بیان نقطه نظرات، سوالات، پیشنهادات و راهکارهای خود پیرامون مشکلات شهرستان بپردازند.

راه‌های ارتباط با روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه:

ایتا: @firoozkuh

اینستاگرام: otagh_khabar_fk

تلگرام: https://t.me/otagh_khabar_fk

شماره تماس:۷۶۴۴۲۸۲۸ داخلی ۲۰۶ و ۳۱۷

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا