رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه خبر داد:

بازگشایی استخر شهدای فیروزکوه تا پایان سال

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری مراحل اورهالی و نوسازی استخر شهدا فیروزکوه به پایان برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حسن نام آور در گفتگو با خبرنگار خبرهای دیمه، در خصوص آخرین وضعیت تنها استخر دولتی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: استخر شهدای فیروزکوه که به دلیل ایرادات فروان در زیرساخت‌ها و وضعیت ظاهری آن سال‌ها تعطیل شده است.

وی گفت: پس از برگزاری مزایده، در نهایت استخر شهدا فروزکوه با نظارت اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان به پیمانکار واگذر شده است و هم اکنون در حال نوسازی و بازسازی جهت بهره‌برداری مجدد قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشکلاتی چون ظاهر نامناسب سازه‌های ساختمانی همچون شکستگی کاشی‌ها، وضعیت نامناسب درب و پنجره و…را از جمله ایرادات ظاهری استخر شهدا دانست و افزود: اصلی ترین ایراد استخر مشکلات ساختاری و مستهلک شدت تاسیاست آن بود.

نام آور با بیان اینکه راه‌اندازی و تکمیل استخر شهدا مورد مطالبه به حق جوانان و ورزشکاران است، گفت: امتناع سرمایه گذاران نسبت به حضور در مزایده استخر به دلیل وجود مشکلات عدیده سبب شد تا نهایتاً شرایط ویژه‌ای برای سرمایه گذار فعلی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا مقرر شد این مجموعه ورزشی با پرداخت اجاره بهای ماهانه به مدت ۱۲ سال در اختیار پیمانکار قرار گیرد، این در حالی است که طبق ماده ۸۸ قانون واگذاری امکان ورزشی حداکثر یک سال می‌توان امکان ورزشی را با برگزاری مزایده واگذار کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری مراحل اورهالی و نوسازی  استخر شهدا به پایان برسد و در کنار استخر خصوصی واشی مورد بهره‌برداری و استفاده شهروندان فیروزکوهی قرار گیرد.

گفتنی است، استخر شهدای شهرستان فیروزکوه سال ۸۲ به بهره برداری رسیده و بارها به دلیل مشکلات مختلف تعطیل شد، این مجموعه ورزشی در آخرین مورد که به زمان شیوع همه‌گیری ویروس کرونا بازمی‌گردد، همچون کلیه امکان ورزشی کشور تعطیل شد، اما پس عبور از این برهه زمانی و بازگشت شرایط عادی استخر شهدای فیروزکوه به دلیل مشکلات زیرساختی هرگز بازگشایی نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا