فرماندار شهرستان فیروزکوه:

نامزدهای انتخابات، فضای رقابت را صحنه جنگ قدرت ندانند/ از هر گونه تهمت، غیبت و تخریب دوری کنید

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه نامزدهای انتخابات، فضای رقابت را صحنه جنگ قدرت ندانند، گفت: از هر گونه تهمت، غیبت و تخریب دوری کنید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در جمع نامزدهای انتخابات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه که در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی با کشورهای مختلف تفاوت‌هایی دارد، زیرا مهم‌ترین اصل در فرآیند انتخابات داشتن اخلاق اسلامی و سالم نگه داشتن فضای انتخابات است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که کاندیداهای انتخابات باید به آن توجه کنند این است که فضای رقابت را صحنه جنگ قدرت ندانند و حرمت و آبروی افراد را مورد توجه قرار دهند؛ هنجارشکنی برای بیشتر دیده شدن به فضای انتخابات نه تنها کمک نخواهد کرد، بلکه برای خود نامزد نیز نتیجه بدتری خواهد داشت.

حیدری‌‌منش با بیان اینکه به مردم قول‌هایی ندهید که در آینده انتخاب شدید، امکان تحقق آن وجود نداشته باشد، تصریح کرد: موضوعاتی که بیان می شود در مسیرهای قانونی باشد چراکه شما در آینده با ورود به مجلس به عنوان قانون گذاران فعالیت خواهید کرد و آینده کشور در پرتو قوانینی است که شما تصویب می کنید.

این مقام مسئول گفت: آنچه در فرآیند تبلیغات انتخابات مطرح می‌کنید، اقتدار نظام و عزت نفس ملی و آرمان‌های کشور دچار هجمه قرار نگیرد، چراکه یکی از اساسی‌ترین کسانی که در برگزاری انتخابات سالم نقش دارند شما نامزدها هستید که باید از هرگونه تهمت، غیبت و تخریب دوری کنید و در مقابل به ارائه برنامه‌ها و راهبردها و ارائه رویکرد برای توسعه منطقه بپردازید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا