فرماندار فیروزکوه:

دستگاه‌های دولتی خادم مردم بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند

فرماندار فیروز کوه گفت: تمام دستگاه‌ها باید به خدمت‌رسانی خود ادامه بدهند و به دشمنان نظام و انقلاب اجازه ندهیم که در ایام سوگواری شهدای خدمت سو استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد حیدری‌منش روز سه شنبه در حاشیه برگزاری شورای اداری با محوریت شهدای راه خدمت اظهار داشت:خدمتگزار صدیق رئیس جمهور مردمی در روزهایی که منتسب به نام امام رضا‌(ع) است را از دست دادیم ،شهادت این خادم مردم و این شهید جمهور و دوستدار اهل بیت و ولایت در تاریخ ایران اسلامی به نام شهید خدمت ماندگار خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه ضمن اظهار تسلیت شهادت جانسوز امام جمعه محترم تبریز، استاندارو تمامی کسانی که در این حادثه به شهادت رسیدند، خاطر نشان کرد: به حق حاج قاسم درست فرمود که شرط شهید شدن ،شهید بودن است.

حیدری‌منش ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها باید به خدمت رسانی خود ادامه دهند و مجموعه شهرداری و دهیاری‌ها خدمت در سطح شهر و روستا را مد نظر قرار دهند و حفظ امنیت دستگاه‌ها و حفاظت از مجموعه‌های مهم سطح شهرستان در دستور کار قرار بگیرد .

وی افزود شهرداران و بخشداران با هماهنگی لازم باید ظرفیت‌های لازم را جهت حضور خیل مشتاقان راه شهادت و عاشقان شهدای خدمت در برنامه‌هایی که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود فراهم کنند تا همگی از آن بهره‌مند شوند.

فرماندار ادامه داد: ادارات دستگاه‌های فرهنگی خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید محتوا را داشته باشند.
این مقام مسئول با تاکید بر حضور دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان توضیح داد: باتوجه به اعلام عزای عمومی در روزهای آتی دستگاه‌هایی که خدمات عمومی مردم وابسته به آنها است در شهرستان حضور داشته باشند و این تعطیلات به منزله تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به مردم نیست.

حیدری منش با اشاره به آرمان‌های شهدای خدمت که خدمت رسانی به مردم بود، اظهار داشت: بسیاری از فرزندان امام در مسیر انقلاب و در راه آرمان های انقلاب به امام پیوستند امیدوارم که همه ما ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

جلسه شورای اداری با محوریت شهدای راه خدمت با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان ،محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه ،اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری در محل فرمانداری برگزار شد.

بعدازظهر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

از جمله سرنشینان این بالگرد، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، آیت‌الله «آل هاشم» امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی بودند.

در جریان این حادثه همه سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا