نمايشگاه عفاف و حجاب در فیروزکوه برگزار می‌شود

معاون سياسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری فیروزکوه گفت: به منظور معرفی و فرهنگ‌سازی پوشش ايرانی اسلامی نمايشگاهی در محل ساختمان کانون پرورش فکری فیروزکوه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در فیروزکوه به ریاست مهدی سالاریه معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سالاریه ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، گفت: عفاف و حجاب برای حفظ عزت و کرامت انسان است و امروزه دشمنان سعی دارند عفاف و حجاب را در جامعه کمرنگ کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظایف مهمی برای رعایت عفاف و حجاب دردستگاه‌های اجرایی دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح نور(مقابله با کشف حجاب)، افزود: اجرای این طرح باید با روشنگری و تبیین همراه باشد و کمیته نظارت و ارزیابی عفاف و حجاب شهرستان با حضور در دستگاههای اجرایی شهرستان، عملکرد این نهادها در ارتباط با رعایت عفاف و حجاب را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

سالاری ادامه داد: هدف از برگزاری اين نمايشگاه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، پيشگيری و جلوگيری از آسيب‌های اجتماعی و آشنايی كودكان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب است.

وی افزود: در این نمایشگاه تولید‌کنندگان و فروشندگان شهرستان که در حوزه عفاف و حجاب فعالیت دارند، می‌تواند تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا