امام جمعه فیروزکوه:

انتخابات باید مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی باشد

حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: انتخابات پیش رو باید مظهر اخلاق‌مداری و رعایت تقوای سیاسی و میدان مسابقه خدمت باشد نه عرصه درگیری و نزاع بر سر قدرت وانتخابات باید مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: انتخابات پیش روز عرصه اتحاد و امیدآفرینی است نه عرصه اختلاف و بدبینی خواهد بود و برخلاف برخی اظهارنظرها، مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور باشکوه در تشییع و بدرقه شهدای خدمت، ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و از مسئول در تراز انقلاب اسلامی، قدردانی می کنند.

امام جمعه فیروزکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت، بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی، یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود. رئیس جمهور فعال و پرکار، مردمی وساده زیست و آشنا با مبانی انقلاب اسلامی بودند.

حیدری افزود: اخلاق‌مداری و پرهیز از توهین و تخریب دیگران یک میراث گرانقدر از رئیس جمهور شهید ما است.

وی ادامه داد:کاندیداهای ریاست جمهوری، فارغ از تخریب و ایجاد فضای منفی، برنامه ها و اقدامات خود را برای مردم تبیین کنند و توجه داشته باشند که انتخابات میدان مسابقه خدمت برای آنها باشد نه عرصه درگیری و نزاع بر سرقدرت و انتخابات را عرصه اتحاد و امیدآفرینی است نه عرصه اختلاف و بدبینی بدانند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: از دادستان محترم می‌خواهیم با هر گونه بداخلاقی و لطمه به آبروی ملی در انتخابات، قاطعانه برخورد کند‌.

حیدری با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، خاطر نشان کرد: این قطعنامه برای ایجاد ترس در مردم نسبت به تحریم و تغییر مسیر دیپلماسی عزتمندانه شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان است.

وی افزود: دشمن با تصویب قطعنامه می‌خواهد از انتخاب مثل شهید رئیسی جلوگیری کنند و از جریان غربگرا حمایت کنند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: دشمن دچار خطای محاسباتی است، ملت ایران اهل ترسیدن نیست و جواب این قطعنامه ضدایرانی را پای صندوق‌های رأی خواهند داد.

حیدری با اشاره به ازیاد طلاق در جامعه، بیان کرد: ازدیاد مسئله طلاق در جامعه بخاطر دور شدن از معارف اهل بیت علیهم السلام است، معیاراصلی ما در ازدواج، ثروت و تحصیلات شده است و به معیارهای اصلی توجه نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا